WAUW!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Fiffill schreef:IP ik vind jouw oude werken ook al goedmaar je ziet echt dat je steeds meer een eigen stijl ontwikkelt.
. Als je al zo jong begint ga je heel anders kijken en ipv dat je grote sprongen vooruit maakt ontwikkeld dat gevoel voor anatomie, licht en kleur zich al vroeg en dat zie je langzaam aan perfectioneren ipv in een paar jaar of paar maanden wat je weer ziet bij mensen die pas in de (late) tienerjaren bijvoorbeeld meer zijn gaan tekenen.
. Sommigen waren hun hele leven al bezig, anderen waren pas net begonnen, het was voor mij iig erg fijn dat ik wat grotere werk kon maken waar ik thuis geen ruimte voor had en ik vind het altijd heel erg leuk om te zien hoe anderen werken en waarom ze bepaalde beslissingen maken, dat is heel leerzaam
. Je leert er niet tekenen, het is geen cursus ofzo, gewoon echt een groep mensen die samen komt om te tekenen en schilderen wat ze zelf leuk vinden en als je wil is er altijd iemand die je kan helpen.
.
.
Het probleem van tekeningen niet afmaken heb ik ook een beetje. Om een paar voorbeelden te geven (valt ook wel onder mijn 'vorderingen'):

(grappig om het verschil te zien)
Maar ik vind het wel een geweldig leuk topic!!! Dus ik doe ook mee
. Maar ik voel eindelijk wel weer de kriebels, ik vind het weer leuk!
Stom, achteraf... (ghi, misschien moet ik zoveel jaar na dato nog 'ns wat gaan terugzoeken bij mensen, vragen of ze het nog hebben en alsnog fotograferen, helemaal geen stom idee
)

Een van de pagina's die ik samengesteld heb uit al die kriebels: 

) babe schreef:licorne, wat zonde dat je gestopt was! Je werk is erg mooi en leuk om te zien
Trisca, je gaat echt snel voor uit!
Karlijn, mooi om die vooruitgang te zien! Je laatste werk is erg goed!
Zat net even oude topics van mij terug te zoeken
[FK] [tek] hond in pastel
[FK] [TEK] fjordje in pastel
[FK] [tek] tekening voor li3sann3
[FK] [TEK] malthezer leeuwtje
[FK] [tek] paard in pastel
(heb echt veel topics geopend in 6 jaar tijd)

Wat ben jij nog verbeterd in 5 jaar zeg!
geen reden om depressief te worden 

Dus ik ben blij dat de flow er weer is en ik hoop dat 'ie blijft!
dat motiveert enorm, dus het spijtige gevoel jaren te hebben verspeeld waarin ik zoveel had kunnen leren gaat ook wel weer over. Nooit te laat om alsnog door te gaan, het is immers hobby, en zolang ik zelf tevreden ben met wat ik fabriceer is het goed
Superknap in zo'n korte tijd zo'n niveau!
: