Prachtig, knap hoe je die glans getekend hebt inderdaad! Kijk nog wel even naar de pupillen, die verschillen van grootte Verder ziet het er al prachtig uit, leuk om je gevarieerde kleurgebruik te zien bij de close-ups
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 10:08
dank je babe!
@loveshadow; dank je wel, ik zie het nu ook. Zal er mee bezig
Ziet er mooi uit, alleen voor mijn gevoel klopt er iets niet maar dat komt denk eerder doordat ik Diesel natuurlijk elke dag zie en omdat zijn ogen in het echt donkerder zijn dus dat kijkt natuurlijk iets anders.
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-11 20:35
Ik heb zijn ogen al veel donkerder gemaakt, maar zal er nog een keer naar kijken
Oeh ik vind 'm echt heel mooi! Ik vind het wel jammer dat het hals/nekgedeelte vrij veel aandacht trekt, vooral het gele uiterst links ter hoogte van de neus. Misschien kan je dat nog wat zachter maken. Verder vind 'm prachtig!
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-11 08:37
dat is inderdaad het stukje waar ik zelf ook niet tevreden over ben
Zal kijken of het wat zachter maken helpt. Dank je wel!
Vind de tekening erg mooi, je gaat bij elke tekening vooruit. Enige wat me stoort is de afkapping onderaan de hond maar ook het haar aan de linkerkant. Aan de linkerkant lopen de haren mooi uit in puntjes. En is de foto zo krap genomen of staat hij zo op papier? Ik hou er altijd rekening mee als de opdrachtgever er eventueel een passe partout omheen wil doen dat dit nog mogelijk is.
Wauw, wat mooi zeg!! Ook heel mooi met het kleur gewerkt!
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-11 15:44
Dank jullie wel.
Janique, de onderkant heb ik gekozen om hem door te laten lopen onder het eventuele passe partout door. Vind het inderdaad nog moeilijk om dan te kiezen hoe ik de tekening moet eindigen. Het uitlopen van de puntjes snap ik niet goed wat je bedoelt. Vind je dat aan de rechterkant niet en de rechterkant voor ons of voor de hond?
Heb wat puntjes aangepast en even een foto van wat verder af genomen. Zo staat hij dus op papier