Ben weer een beetje verder. Ik heb de buik van de nijlpaard veranderd, die had ik idd wat vergroot. Hij leek net zo groot als het jongetje, dat was een beetje raar. De zwemmende zebra is ook veranderd, nu alleen de benen nog, maar dat bewaar ik voor het laatst.
Ik heb de achtergrond even een testkleurtje gegeven en even een klokje op de achtergrond gezet. Er komen nog een heleboel meer dieren bij, dus hij is nog lang niet af.
Ik zat me trouwens even te bedenken of het slimmer is om de dieren te laten lachen ipv zo 'raar' te laten kijken, omdat de grap natuurlijk is dat het jochie zo raar naar dat aquarium kijkt, maar hij niet doorheeft dat ze achter hem staan... Hoor graag jullie meningen erover.
Het ligt er denk ik net aan wat je insteek is. Staan ze allemaal achter hun oren te krabben om wat ze zien, dan is het perfect zo. Is het meer een grap van alle dieren, soort complot ofzo en hebben ze de grootste schik om de blik van het jongetje, dan zijn lachende dieren juist weer perfect daar voor.
de steentjes die tegen de rand van het aquarium aanliggen zijn altijd donkerder dan degene die daar verder achter liggen hoor..
maar de plant idd wel.. maar dat zou TS nog doen zei ze
Ik vind dat de lok van de leeuw voor ons links halverwege verticaal een beetje gek afloopt.. alsof er een gedeelte van zijn lok mist (die rechts is langer aflopend)
Leuk leuk leuk! Alleen voor mijn gevoel kloppen de wenkbrauwen en ogen van de giraffe niet bij de glimlach. En de slang lijkt ook wat bozig te kijken. Ook leuk het glimlachende skelet
Ja klopt, ben nu druk bezig met een aap, dus heb de giraf en slang even snel gedaan. Wou even kijken hoe het zou staan. Haha dat skelet ja! Niet eens bij nagedacht! Misschien is het wel leuk om die ook verbaasd te laten kijken... Naja, dat zien we wel, eerst maar weer verder... Zitten al een hoop uren in dit werkje..
daphnenatas
Geplaatst: 09-08-11 15:21
ik vind de giraffe juist wel leuk! bij mij komt het meer over van, de giraffe: nananana we gaan is em is even pesten, en dan de leeuw: stt wel stil zijn! en dan dat nijlpaard dat er lachend bij staat hahahah.
ik vind hem echt geweldig! je ken der zo een heel boek bij schrijven
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-11 23:37
Nou, ik heb een hoop afleiding nodig dus ben een eind verder gekomen. Wel de laatste update van vandaag :
Dingen die er nog aan moeten gebeuren zijn oa de giraffe zijn uitdrukking, ook die van de slang, de anatomie van de zebra, en ik wil er nog wat dieren, de achtergrondkleur + evt details bij hebben..
Heb nog een toekan, papagaai en een spin in mijn hoofd maar ik moest eerst even kijken of het wel gaat passen. Muisje vind ik een te 'tam' dier, ik ben echt bezig met dieren uit Afrika ed.
licorne
Geplaatst: 11-08-11 07:28
Ik vind dat anker heel erg storend, de hele zebra valt weg en het hele ding voegt weinig toe zo. Die zou ik aan de andere kant gooien, kan 'ie die plant verstoren ofzo, dit vind ik jammer. Giraf kijkt idd een beetje boos maar dat is maar detail en denk ik zo opgelost want het ontwerp zelf van de giraf vind ik helemaal af. Die slang vind ik geniaal en die slurf met die aap eraan ook! Compositie van de dieren zo wordt steeds leuker! Jaaa spin erbij Ik blijf volgen want retebenieuwd naar het eindresultaat
Hah dat kan wel kloppen, want ik doe nog steeds alles met de hand, ik erger me er aan als alles perfect rond is. Maar dit irriteert me ook als ik er een tijdje naar ga kijken dus ga ik het maar eventjes verbeteren.
Ik hoop snel weer een update te plaatsen, heb 't gigadruk dus dit werkje staat (helaas) even onderaan!
Dankjulliewel. Ja illustrator lijkt me wel wat, maar ik wil afwisseling, dus ook animatie / character design etc..etc.. Eerst op zoek naar een stageplaats.