Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

( zie vorige topics maar) zitten hele mooie tussen..

Wat is iedereen creatief, super leuk!
En die van Thoraklover ook heel mooi

Nyckle schreef:Hafjesliefde: Leuk gedaan, je hebt de pony ook erg mooi uitgeknipt! Persoonlijk had ik die vage lijn weggelaten.Kelszz: Ook erg leuk, netjes uitgeknipt ook.
Thoraklover: Heel erg mooi, gaaf die weerspiegeling ook!
Pumbaa: Haha erg leuk, zeker voor de eerste keer
TessaVB: Leuk dat je je zo vasthoudt aan je eigen stijl (die ik overigens echt geweldig vind, moet je iets mee doen! )
NathalietjeB: Ik had persoonlijk de eerste iets meer realistisch gemaakt door bij de buik wat spetters oid te tekenen, nu ziet het paard er zo ''opgeplakt'' uit. De tweede is overigens echt heel mooi gelukt!
Yvonne_V: Mooi zeg, gaaf idee ook!
Erpel: Je hebt een mooie sfeer te pakken, manen zijn iets krasserig maar verder heel gaaf!
Tinky12: Erg mooi weer
Ik ben benieuwd of mensen nog tips voor mij hebben, kan ik weer van leren hé
http://img683.imageshack.us/img683/83/beau1v.png
ik heb met kloonstempel de lucht op de foto doorgetrokken, zodat heel de foto blauw was rond het paard. Heb dan ook met kloonstempel de achtergrond erin gezet en de vage lijn was express, is smaak, ik vind 'm wel leuk persoonlijk
Nyckle schreef:Hafjesliefde: Leuk gedaan, je hebt de pony ook erg mooi uitgeknipt! Persoonlijk had ik die vage lijn weggelaten.
Kelszz: Ook erg leuk, netjes uitgeknipt ook.
Thoraklover: Heel erg mooi, gaaf die weerspiegeling ook!
Pumbaa: Haha erg leuk, zeker voor de eerste keer
TessaVB: Leuk dat je je zo vasthoudt aan je eigen stijl (die ik overigens echt geweldig vind, moet je iets mee doen! )
NathalietjeB: Ik had persoonlijk de eerste iets meer realistisch gemaakt door bij de buik wat spetters oid te tekenen, nu ziet het paard er zo ''opgeplakt'' uit. De tweede is overigens echt heel mooi gelukt!
Yvonne_V: Mooi zeg, gaaf idee ook!
Erpel: Je hebt een mooie sfeer te pakken, manen zijn iets krasserig maar verder heel gaaf!
Tinky12: Erg mooi weer
Ik ben benieuwd of mensen nog tips voor mij hebben, kan ik weer van leren hé
http://img683.imageshack.us/img683/83/beau1v.png
Ik heb eigenlijk geen aanmerkingen op je bewerking, vind hem heel erg mooi! Vind het persoonlijk alleen jammer dat Beau 'omlijnt' is 

Jammer vind ik dat Beau omlijnd is. Ook bij de overgang hals/nek (vlak achter de oren) ziet het er wat raar uit. Verder vind ik het paard iets te scherp voor in de omgeving te passen. En om heel kritisch te zijn
Vind ik de overgang benen naar in het water niet netjes gedaan. Zo kan je bij het voorbeen zien dat je het hebt vervaagd. En staat het paard heel diep in het water, terwijl je als je naar het plaatje kijkt is het daar maar ondiep. Eventueel wat spetters doordat het paard beweegt door het water maakt het nog echter
. Daarbij ben ik wel jaloers op je haarkunsten 

Alleen vind ik zijn twee konthelft (
) er wat vreemd uitzien. Waarom.. Geen idee
Een kadertje had het helemaal afgemaakt 
En verder vind ik het jammer dat sommige vissen op z'n kop zwemmen 
Geniaal! Volgende keer alleen zijn manen en staart nog wat mooier afwerken en hij is af! 
De tweede bewerking vind ik wel erg netjes gedaan! Let er alleen op bij het klonen dat je niet continu hetzelfde stukje pakt. Dat ziet er dan niet meer realistisch uit. Zoals je links op de foto wat kunt zien bij de bosjes. En de maandtop zie je nog wat kleurverschil 
Nyckle schreef:Erpel: Je hebt een mooie sfeer te pakken, manen zijn iets krasserig maar verder heel gaaf!
En gezien het tijdstip had ik daarna even geen zin meer
Tips altijd welkom!