Mijn verhaal.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:09

stefany2609 schreef:
bedankt!
ik hoop met heel mijn hart dat dit ooit uit komt.
en ik zal er ook alles aan doen. maar dat zou moeilijk worden:S

Misschien komt het sneller uit dan je denkt hoor, niet zo zeer dat jullie allebei een eigen pony krijgen, maar misschien krijg je binnenkort een hele leuke verzorgpony waar je mee mag doen wat je wilt :)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:14

Ik vind het leuk geschreven. Soms is het alleen iets te veel een opsomming, van toen gebeurde dit en toen gebeurde dat. Ik begrijp dat je het zo opschrijft als je je droom zo naverteld, maar probeer er iets meer een verhaal te maken. Zoals als gezegd is, geef de personen iets meer tijd om alles te laten beleven.

Ennuh ik vind dit best een leuke droom hoor. Als ik al mijn dromen hier op ga schrijven zal ik ook rare reacties krijgen. Vannacht kon ik namelijk vliegen als ik maar hard genoeg met mijn armen wapperde. Nou vraag ik je?? Dan toch liever zo'n droom.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:26

Inmiddels is dit topic verplaatst naar het juiste forum. Het voldoet echter niet aan de regels.
@ TS: een verhaal in delen dient uit ten minste 1500 woorden per geplaatst deel te bestaan (dat zijn ongeveer 3 pagina's in Word) Meer daarover is hier na te lezen: [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst

Aangezien dit verhaal geen 1500 woorden bevat, zet ik dit topic op slot, als je aan de 1500 woorden kan voldoen kan je een nieuw topic openen :)