Ik ben eerlijk gezegd ook erg benieuwd naar het eindresultaat! Ik heb altijd een bepaalde verwachting van een project, dus ik hoop dat ze zo wordt zoals ik in gedachten heb.
@PBL, Ja, ik snij de bandages weg en boetseer vervolgens zelf de vetlok, koot en de rest van het verloop van de benen.
blyth
Geplaatst: 12-07-11 11:41
Wauw echt mooi Ben echt benieuwd hoe hij er uit komt te zien
roosjelove
Geplaatst: 12-07-11 12:33
wauw supermooi, zeker hoe je dat neusje hebt gedaan!! Wel dezelfde vraag als pip12: welke klei gebruik je?? Ik dacht namelijk dat het een ander model was met schleich manen
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 14:52
Wat een leuk compliment! Bedankt!
Ik heb de manen met DAS klei aangemaakt. De manen moesten er zo natuurlijk mogelijk uitzien, dus zo te zien is dat gelukt!
xBueno
Geplaatst: 16-07-11 11:47
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Op dit moment zie ze er zo uit! Ik vind het jammer dat mijn camera de werkelijke kleur niet weergeeft, omdat er veel meer diepte in het paardje zit dan de foto laat zien. Ze heeft op de foto ook een wat ''oranje ''achtige uitstraling, terwijl ze in het echt wat meer naar het bruine neigt.
Moooooi! Haha, probeer mijn geduld te bewaren, maar kan echt neit wachten! hahaha! Echt top Sanne!
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-11 22:57
@Ekeif96, Kijk anders even op mijn website voor een idee!
Ik koop inderdaad een Schleich modelpaard in de winkel, waarna ik deze beschilder en bewerk naar de kenmerken van het paard dat ik moet beschilderen. Hierbij verander ik inderdaad wel eens de stand of de manen. Op deze manier creëer ik een heel uniek paard dat precies op het paard lijkt die iemand aan mij in opdracht heeft gegeven.
Je kunt het eigenlijk vergelijken met een portret, maar dan in 3D vorm. Een soort vereeuwiging, maar dan op een 3D manier
Ik ben een paar dagen terug met de aftekeningen op haar benen en hoofd begonnen. Dit viel overigens niet mee, aangezien ze geen ''makkelijke'' aftekeningen heeft! Ik zal hier zo spoedig mogelijk even een foto van laten zien.
Sanne, het woord weer prachtig! Geweldig hoe je die neus heb aan gepast. Ik heb alleen vanaf de foto's niet echt het idee dat de bouw/houding van dit figuurtje die van het echte paard overeenstemd. Maar ik ken het paardje niet in het echt dus dat kan ik ook verkeerd hebben.
Ik vind de snoet al erg goed lijken hoor Als je aan spieren/bouw etc kunt prutsen om nog meer gelijkenis te krijgen dan kun je wel heel goed customizen