Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gooo! 
. Ik speel trompet (heb mijn Hafabra A,B,C en D), piano (Hafabra A,B en C). En verder een beetje gitaar, blokfluit, altfluit en ik kan een beetje drummen. Lekker veelzijdig dus
.
Maar de 'basis' is er al.
er moeten meer filmpjes hier komen! Bizzybijtje schreef:Het is niet helemaal onzin hoor. Voor gewoon een goede muzikant te worden maakt het inderdaad niet zo uit. Maar dan heb je ook nog de groep die daarboven staat, concertpianisten bijvoorbeeld. Daarvoor moet je een ontzettend goede motoriek hebben die je echt op vroege leeftijd al moet ontwikkelen, omdat dat ouder niet meer kan.
Was ooit een keer een programma over op TV met een of andere neuropsycholoog die dat allemaal zat te vertellen. Maargoed, er zijn anderzijds nog genoeg voorbeelden te noemen van volwassene die op latere leeftijd begonnen zijn en toch nog een behoorlijk niveau hebben weten te bereiken hoor
Ik heb sinds januari een (digitale)piano en dat is mijn nieuwe obsessie
(ik heb van die fases, tekenen, photoshoppen, en als ik er dan heel goed in word vind ik er geen zak meer aan
) Probleem is dat ik echt nog nooit iets met muziek heb gedaan, en ik absoluut geen muzikaliteit in de familie heb. Dus het is wel een uitdaging
Speel nu dus heel vrolijk liedjes na van youtube (tutorials ed)
Maar is soms heel lastig om de toetsen te herkennen.
Maar ik heb wel zo'n easy play boekje, dat lukt dan nog net wel
. Dus ik probeer het maar ' op te bouwen ' .
Maar vind ' liedjes schrijven' wel leuk
! 

Heb ergens een vrij bladdinges kunnen vinden