Prachtige foto was het ook, als ik tijd had gehad had ik 'm ook getekend, maar dat was lang niet zo mooi geworden als deze. Heeeeeel gaaf! Mooi ook dat je zo'n donkere papierkleur hebt gekozen, hij komt er echt mooi in uit. Die manen zijn inderdaad ook heel goed gedaan, je hebt echt de goede structuur te pakken! Heel mooi, zacht, aaibaar en toch dynamisch portret. Ontzettend knap! De ogen kloppen inderdaad niet helemaal, maar het stoort me totaal niet. Onwijs goed gedaan!
Er zijn toch mensen die enorm kunnen zeuren over onbelangrijke pietluttige details Dit is gewoon een heel mooi plaatje in zijn geheel. Ok er zijn misschien een aantal dingetjes die niet perfect zijn, maar in mijn ogen geeft dat juist een meerwaarde. Ik ben niet zo voor het 100% gefotokopiëer. Die onvolmaaktheden maakt zulke tekening juist tot een kunstwerk. Zoals reeds gezegd zijn de manen echt prachtig. En het gehele werk straalt heel veel rust uit zonder storende elemementen. Ja, dit zijn werken zoals ik ze graag heb. Heel mooi geheel!
darwin
Geplaatst: 09-06-11 13:20
wauw die manen !!! Het linkeroog lijkt wat te laag te staan, de neusgaten zitten wel op 1 lijn, de ogen niet.
Wauw wat een manen Over die ogen: misschien kun je beter kijken naar het neusbeen en hoe die aan 2 kanten overgaat naar de oogkas. Want als je 1 oog afdekt kijk je er nu nog hetzelfde tegenaan als wanneer je naar de 2 ogen tegelijk kijkt. Ik denk dat je bij die beenderen rond de ogen en de schaduwen erin meer eer kunt halen als wanneer je nog met die mooie ogen aan de gang gaat.