Grappig dat je Escher noemt, want op een gegeven moment kwam ik door het tekenen ook helemaal in de Escher-mood en heb ik twee 'echte' Eschers gemaakt waarbij de cirkel gevuld is met paarden die helemaal in elkaar grijpen, dus zonder lege ruimte ertussen. Een mandala is met vliegende paarden (die staat als circkel rechtop) en een die helemaal rondom gaat met vliegende paarden rond vier echte paarden. Vreselijk ingewikkeld om te doen, maar als het eenmaal in mijn hoofd zit, dan wil het er ook uit.

@ takkie: waar zou het dan op moeten lijken? Het is/wordt gewoon helemaal jouw ding!
)
Maar als het mag, dan is het natuurlijk wel handig als ik weet welke tekening ik dan bij de vormgever aan moet vragen.
en ik vind het idee van 'drinken uit dezelfde bron' heel mooi
Toen moest ik dat dus vergroten en heb ik het in het groot geprobeerd na te tekenen. Dat lukte voor geen meter, dus na tig keer proberen heb ik het schetsje uiteindelijk maar op het kopieerapparaat gelegd en dat zo'n 400x vergroot. Soms gaan de dingen net via een andere weg dan je oorspronkelijk gepland had.
zijn hier drie foto's van nog drie andere mandala's. Het idee van een grote kleurplaat zit in de pijplijn!

ook maar een poging gedaan