.Ik maak ook alleen foto's van mijn paard , paarden van kennisen/vrienden en stalgenoten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
.
voor mij ook hobby/beroep. Vind het nog steeds erg leuk en heb regelmatig betaalde opdrachten, maar ik studeer voor iets anders. Ik zou fotografie er graag parttime naast blijven doen, maar de toekomst zal uitwijzen hoe het precies zal lopen 
Jettie schreef:Leuk topicvoor mij ook hobby/beroep. Vind het nog steeds erg leuk en heb regelmatig betaalde opdrachten, maar ik studeer voor iets anders. Ik zou fotografie er graag parttime naast blijven doen, maar de toekomst zal uitwijzen hoe het precies zal lopen
Las trouwens een artikel in het nieuwste Volkskrant magazine, over hoe veel fotografen (ook hele goede) er een andere baan naast hebben. Zegt niks over je professionaliteit IMO en het is voor de vastigheid wel heel fijn. Fulltime in de fotografie werken en een eigen huisje kunnen bekostigen is voor heel weinigen weggelegd..
die doen het ook niet gratis gezien het materiaal ook veel geld kost. Bij fotografie vind je veel (bijna) gratis shoots en dat is dus nogal schadelijk voor de markt en de fotografen die wel hun brood ermee willen verdienen.