Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik probeer de paarden inderdaad ook wat abstract te houden. Had er zelfs liever nog wat meer kleur in. maar ik ben n beetje bang dat ik het dan weer verpest
Ik blijf er altijd te lang naar kijken, en dan nog hier een kleine aanpassing, en daar hoort nog een beetje verf, en daar, en daar..
En dan uiteindelijk worden ze toch altijd best wel realistisch.

En wat je kan vragen, geen flauw benul....
Vind alleen de verhoudingen van sommige niet helemaal kloppen.8nnemiek schreef:Bedankt allemaal![]()
Ik hoop dat ie wel een beetje meer gaat opbrengen dan 40 euro want dat kostte het doek en de verf al bijna![]()
Maar ach, ik heb em toch vooral gemaakt voor in mn portfolio, zodat ik weer wat nieuwe werkjes in opdracht kan gaan schilderen![]()
Ik ben ook alweer met een nieuw schilderij bezig, met honden deze keer
Maar ben wel benieuwd!
Maar de foto is wel een klein beetje van opzij genomen, dus misschien dat ie daardoor een beetje uit verhouding lijkt.
Kun je een voorbeeldje geven van waar het niet helemaal klopt? Zo'n dingen als highlights en schaduwen kan ik nog altijd wat aanpassen. Ik heb ook zitten twijfelen of ik het allemaal niet wat netter en gedetailleerder moest schilderen, maar ik was bang dat het dan niet meer bij de achtergrond zou passen.