[VER] Sixteen and pregnant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Gentlegiant

Re: [VER] Sixteen and pregnant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:05

leuk stuk ik laat mijn stipje staan

ik heb het in een rits door gelezen
Zelfs niet op de spelling gelet hahaha

Ben benieuwt naar een update!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:17

Wat een leuk verhaal, ben zeker benieuwd naar de updates. Als je wilt, wil ik het ook wel nakijken op spelling voordat je hem plaatst, heb ik zo gedaan.
Heb bij deze de grootste fouten eruit gehaald: (dit is wel super snel gedaan):

Citaat:
vertonnen.
=vertonen

‘Het kan me niet schelen wat mensen van me denken. Ik laat mijn kind niet weghalen klaar.’
‘En je kan net zolang doorgaan met erover te zeiken maar ik doe het NIET!’
=
‘Het kan me niet schelen wat mensen van me denken. Ik laat mijn kind niet weghalen klaar. En je kan net zolang doorgaan met erover te zeiken maar ik doe het NIET!’

sterfte de voet stappen uit
=
Stierven haar voetstappen weg

kan mij niks schelen.
=
Kon mij niks schelen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:32

fjordjes schreef:
Ik vind de dialogen soms wat moeilijk te volgen en ik zie hier en daar wat spelfouten. Voor de rest vind ik het goed geschreven!

ja excuses voor de spellingsfouten.. die zullen er waarschijnlijk nog wel blijven.
dankje! :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:33

lauraax schreef:
Wauw!!!!
Prachtig, ik wil zo graag verder lezen!
Ik vind dat je het heel mooi schrijft, hier mag je trots op zijn!

edit; dit moet je trouwens wel als eerste hoofdstuk doen.
Dit is juist mooi. Je komt er midden in, waardoor ik verder wil weten wat er allemaal voor is gebeurd. Wat je dus in flashbacks terug kan laten komen.

Super mooi!!

haha dankje! :D
ik ga vanavond / zometeen denk ik verder schrijven. :j

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:34

Gentlegiant schreef:
leuk stuk ik laat mijn stipje staan

ik heb het in een rits door gelezen
Zelfs niet op de spelling gelet hahaha

Ben benieuwt naar een update!

yaaay! nog een iemand die mee leest haha!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:35

@ CRos95, doe ik! vind ik wel fijn :j
mag ik je dan elke keer een pb sturen om het op spelling na te kijken? ik zie zelf die fouten (helaas) niet.

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:48

mooi stuk, leest fijn door..

Ik wacht op het vervolg!:D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:52

Goed verhaal hoor, en ik wacht op het vervolg! :)

Als ik jou was zou ik wel wat minder dialogen schrijven, want dat is vervelender met lezen.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:53

xSaarSaar schreef:
Goed verhaal hoor, en ik wacht op het vervolg! :)

Als ik jou was zou ik wel wat minder dialogen schrijven, want dat is vervelender met lezen.

je bedoelt dat ze praten of?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:54

louiisie schreef:
mooi stuk, leest fijn door..

Ik wacht op het vervolg!:D

ben ik nu mee bezig :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:55

Ja dat praten :j

dus wat meer indirecte zinnen erbij doen bijv. ze zei dat..., ipv. alles tussen aanhalingstekens zetten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 18:56

xSaarSaar schreef:
Ja dat praten :j

dus wat meer indirecte zinnen erbij doen bijv. ze zei dat..., ipv. alles tussen aanhalingstekens zetten

oke :) naja hier in vertelt ze meer dan praten maar komt er nog wel in voor. Laat het alleen nog even op spellingsfouten controleren en dan zal ik het hier posten.

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:03

mooi verhaal,
probeer de tekst alleen iets overzichtelijker te maken,
en je zet komma's ook nog wel eens verkeerd, maar mooi verhaal hoor! _/-\o_

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:04

charlie_x schreef:
mooi verhaal,
probeer de tekst alleen iets overzichtelijker te maken,
en je zet komma's ook nog wel eens verkeerd, maar mooi verhaal hoor! _/-\o_

ja klopt dat hoor ik vaker alleen zie ik die fouten niet.. maar ik ga het elke keer nu na laten kijken op spellings/leesteken fouten.
dankje! :D

mijnvlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:09

Leuk, ik heb het met plezier gelezen. Waar blijft de rest :D

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:16

mijnvlinder schreef:
Leuk, ik heb het met plezier gelezen. Waar blijft de rest :D

is onderweg haha! even wachten tot cross de spelling verbeterd dan zet ik hier de update neer. :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:17

Ja dat is inderdaad veel beter! :j

goed geschreven hoor!

over de update heb ik het nu :+

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:18

xSaarSaar schreef:
Ja dat is inderdaad veel beter! :j

goed geschreven hoor!

oops was nog niet de bedoeling dat het er al stond haha :o
moest in een pb naar cross.
maar iig blij dat je het beter vond! ik post hem vanavond of morgen hier voor de rest van de lezers.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:39

UPDATE:

Daar stond die dan, de koffer met een label er omheen met Italié erop.
Het idee dat ik hem weer zou zien maakte me licht zenuwachtig maar ook een fijn, spannend gevoel ging er door me heen.
Zijn ogen, zijn lach, zijn perfecte gezicht.

‘Jennifer schiet op anders mis je straks je vlucht nog!’ Ik rende zo hard ik kon naar beneden. ‘oliebol mijn koffer vergeten.’ Er schoot een pijnscheut door mijn buik en ik viel op de grond neer. Mijn moeder schrok, en was helemaal in de stress.
‘WILLIAM! WILLIAM! HELP ALSJEBLIEFT! WILLIAM!’ Mijn vader kwam aangerend en zag wat er aan de hand was, pakte me op en legde me voorzichtig op de bank neer. Met een angstige blik keken ze me aan. Zouden ze het zelfde denken als wat ik dacht? Zou het fout zijn? Nee dat mag niet en dat wil ik niet. Ik.. ik.. wil mijn kind niet kwijt.
Mijn moeder zag hoe mijn gezicht weg trok en kwam naast me zitten, sloeg haar arm om mij heen en trok me tegen zich aan.
Zonder dat ik het merkte stroomde de tranen over mijn wangen, ik was zo bang. Ik keek mijn moeder aan en ging voorzichtig zitten. Ik keek op mijn horloge en schoot direct van de bank naar de trap en rende naar boven om mijn koffer te pakken.
‘Pap kan je even helpen? Hij is me echt te zwaar’. Mijn vader liep naar boven en pakte de koffer van mij over.
De taxi stond klaar en hij laadde mijn koffer in en nam plaats achter het stuur. Zodra ik mijn ouders gedag had gezegd reed de auto weg.
Zachtjes zat ik in m’n zelf te praten ‘Het komt allemaal goed, alles.’ Ik aaide voorzichtig over mijn buik en was er zachtjes tegen aan het praten, werd ik gek ofzo? ‘Nu het zover is kleine, ben ik banger om jou te verliezen, bang dat hij ons niet wil. ‘
Ik keek uit het raam en zag de mooie weilanden en staarde dromerig voor me uit. Zou het nog lang duren voor we eindelijk bij het vliegveld waren? Ik voelde dat ik moe werd, het werd zwart voor mijn ogen….

‘Mevrouw? Hallo?’ Iemand schudde me wakker, ik schrok wakker en keek geschrokken richting het gezicht wat me aankeek.
‘We zijn er mevrouw, ik zal u koffer alvast uit de achterbak halen.’ Hij liep weg en ik moest nog even bijkomen, voor ik het wist stapte ik uit de auto en was ik op weg naar het vliegveld om in te checken.
Ik had het gevoel dat iedereen mij aankeek. Keek naar mijn buik die je een beetje zag.
Toen alles zover was en ik door de luchtpijp liep om het vliegtuig in te gaan werd ik bang. Wil ik dit? Was dit wel slim? ‘Ja dit moet, dit is nodig’ zei ik zachtjes tegen mezelf.
Eenmaal in het vliegtuig sloot ik mijn ogen en droomde ik weg. Ik zag voor me hoe ons gezinnetje zou kunnen worden. Hoe gelukkig we zouden kunnen worden. Het mooiste gezinnetje. Met ons mooie kindje en zo ging mijn mooie droom verder.
Voor ik het wist hoorde ik dat we er waren. Ik werd zo nerveus, maar moest rustig blijven. Adem in, Adem uit zei ik tegen mezelf.
Gelukkig werkte het en werd ik steeds rustiger. Ik stond rustig op en liep de luchtpijp uit en ging opzoek naar mijn koffer.
Hij kwam overal boven uit, die knalroze koffer haha. Jason zou me vast meteen herkennen door mijn koffer die ik de vorige keer ook bij me had.
Uiteindelijk had ik het vliegveld verlaten en zocht ik een taxi die me naar ons oude appartementje kon brengen.

Ik had mijn taxi gevonden en we reden richting het appartement. De zenuwen gierde door mijn lichaam maar ook van geluk. Zo blij dat ik hem eindelijk zou zien en hem het mooie nieuws kon vertellen. Eenmaal aangekomen bij het appartement werd mijn koffer uitgeladen en betaalde ik de man netjes.
M’n trolly rolde achter me aan en daar zag ik een jongen aankomen lopen, met aan zijn zijde een mooi bruin meisje met donker haar en mooie ogen. Hij kwam steeds dichterbij en ik schrok. Dat..dat en toen storte alles in een.
‘oliebol’ zei ik tegen mezelf hij ziet me. ‘Stomme opzichte koffer, had ik ook nooit mee moeten nemen.’ Voor ik het wist rende hij naar me toe en ik liep zo hard als ik kon langs hem de trap van mijn appartement op.
‘Jennifer! Jennifer!’ Zei hij met zijn mooie stem en dat italiaanse accent van hem. ‘Nee’ zei ik tegen mezelf ‘Niet luisteren, laat je niet meer inpakken door zijn mooie praatjes.’ De tranen stroomde over mijn wangen en voor ik het door had voelde ik een warme hand op mijn schouder. Ik schrok en durfde niet achterom te kijken. Bang dat hij mijn tranen zou zien.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:42

En alweer super goed ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:42

XmissdaphX schreef:
En alweer super goed ;)

:D

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:45

Nu wil ik alweer een volgende update :Y)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:47

daphne1997a schreef:
Nu wil ik alweer een volgende update :Y)

haha! nou nu laat ik het wel iets langer op zich wachten anders gaat het zo snel haha. wordt waarschijnlijk zondag :j en anders maandag!
ik ga in ieder geval mijn best er voor doen. :)

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:49

Je maakt me wel benieuwd!
ik houd wel van de manier waarop je schrijft, heel goed! :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:49

Ann_e schreef:
Je maakt me wel benieuwd!
ik houd wel van de manier waarop je schrijft, heel goed! :)

yaaay!
haha op wat voor manier schrijf ik dan? :P
ik heb dat zelf niet echt door.