Wat heb je dit superleuk gemaakt! Echt alles mini! Mijn man heeft ooit iets soortgelijks gemaakt van de stal waar we toen stonden, niet zo gedetailleerd, maar wel een hoop lol gehad en het resultaat was nog best leuk.
Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je instructeur er heel erg blij mee is. Wat een werk heb je erop gedaan zeg.
Pauline
Geplaatst: 25-04-11 21:14
Wat ontzettend mooi. Ooh ik wil echt alles weten Waar maak je de figuurtjes van? En die scharniertjes, geweldig. Ik vind het echt heel mooi, mijn zoontje zei: zo mooi kan toch bijna niemand mama? En dat klopt, zo mooi, zo totaal...echt chapeau.
Ik moet bekennen dat ik tweekeer moest kijken om de details te beseffen (scroll vaak snel langs foto's) en ik heb alle foto's meerdere keren langzaam en met open mond zitten te bekijken, brilliant! Dat echt even op eerste gezicht dat het een kinderpakket uit de winkel was, maar dit is echt leuk.
En als je dat kan kun je vast ook zelf wel een gelijkende tinker, ander paard maken in toekomst
Amai ik vind het op foto's al zo leuk om naar te kijken wat moet het dan wel niet zijn om rechtstreeks in je kijkkastje te kunnen kijken. Ik krijg ook regelmatig leuke dingen van mijn leerlingen maar zoiets mooi was er nog niet bij het is quasi perfect gemaakt.
Bedankt voor alle leuke reacties jullie zijn het meest kritische publiek wat er is omdat jullie alle paardrij benodigdheden herkennen natuurlijk en als geen ander weten hoe het in het echt, op 100% grootte eruit zou moeten zien. Vind t erg leuk dat jullie zo positief zijn
ik heb wel een punt! ik vind dat de borstel wel beetje gevaarlijk opgeborgen staat in het paard zijn stal! nee, serieus, ik heb met open mond zitten kijken naar de foto's! echt héél leuk gedaan!
Ehm... Wauw... Ik dacht ook dat het zo'n kant en klaar pakket was. Maar ik denk niet dat je in de winkel zo'n waanzinnig gedetaileerd iets kan vinden! De labels op de potjes, de tijdschriften, het uitzicht door het raam. Ongelovelijk! Echt superleuk dat je dat voor je instructeur gemaakt heb. Heel erg lief en knap. Complimenten!!!!!