wat een mooi plaatje! heel mooi dat witte gecombineerd met blauw en bruin. jammer dat er (op de foto) haast geen details/schaduw op de schouders te zien is, want nu lijkt het nog een beetje leeg, maar op de foto is dat ook alleen wit.
Anoniem
Geplaatst: 02-04-11 12:11
Hij is schitterend!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-11 18:19
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Even wat andere dingen gedaan tussendoor maar nu is Hij klaar.....
Erg mooi gedaan, vooral het neusje en de benen vind ik erg mooi! ik vind het alleen jammer dat je die zo mooi gedetailleerd hebt gemaakt en dat dat in de rest van het lichaam wat weg blijft, met name bij de schouder en borst zou ik toch nog wat meer detail proberen te maken (er zit nue en beetje een rare draai in van hoofd richting flank via borst zegmaar). en sorry nog een ding, ik heb het idee dat het linker (voor ons rechter) voorbeen wat te lang is..? Maar verder petje af! Ook de staart erg mooi trouwens nu ik er nog eens naar kijk!
HHD_Foto
Geplaatst: 14-04-11 19:28
Eens met m'n voorganger Ergens op de linkerschouder mis ik schaduw of juist een highlight waardoor dat gedeelte wat vlak overkomt. Verder een prachtig werk!
Prachtig resultaat is het geworden! Het bruine vind ik juist mooi zo. Goed dat je dat hebt laten staan, ondanks dat sommige in het topic het niet mooi vinden.
Ik ga met mijn bovengangers mee wat betreft de borst. Daar mis ik net de puntjes op de 'i'. De staart is werkelijk prachtig
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-11 13:11
Dank julle wel!
Heb even gekeken en gewacht en weer gekeken enz en heb besloten hem zo te laten en niks meer te doen aan de schouder/schoft. Ben bang dat ik het verpruts door zelf wat in te gaan vullen wat ik op de foto niet zie, maar bedankt voor de tips.
Ik ben ook erg tevreden met de achtergrond SIENxFUNNY!
Supermooi schilderij weer. De borst mist inderdaad een beetje afwerking, maar ik vind het geheel zo'n vriendelijke, zachte en toch hele attente uitstraling hebben, dat het me niet veel uitmaakt. Prachtige lichtval en de achtergrond vind ik heel geslaagd. Leuk hoe het rossige net wat terug komt in de hoeven.