super ruig.. Alleen vind ik wel dat het paardje een beetje eng kijkt!
Maar dat zal wel komen, omdat je alleen een oog hebt tot nu toe

suc6 verder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
super ruig.. 
svdijk86 schreef:Wow, als die af is wil ik hem graag zien zeg! Lijkt me erg gaaf om zoiets te laten maken met zoveel detail van mijn overleden paard. Heb je een site ofzo?

.
. Ik kom ook nog even mierenneuken over het oog: de wimpers lijken een beetje een gekke richting te hebben, het zou logischer zijn als ze wat meer richting de bakstukken wijzen. Maar ik weet natuurlijk niet wat jij op de foto ziet, hihi. Verder denk ik, ook als ik zo de glimp van de foto zie, dat het oog wel wat donkerder mag. Het contrast met de/het pupil lijkt wat te groot. Maar desalniettemin wordt het een prachtig werk zo te zien! Heel mooi, al die haartjes, die vage overgang van kol naar donkere vacht, erg knap!
xxPatriciaxx schreef:Ik vind het de goede kant op gaan. Zou de plooi in zijn linkeroog wat meer diepte proberen te geven. Nu is het echt een streep. Ook de de overgangen van de glimgedeeltes proberen iets vloeiender te maken. Verder vind ik hem al heel mooi!
Die ga ik dus niet meer vloeiender maken, ik vind het mooi zo.
De plooi heb ik geprobeerd wat aan te doen._Layco_ schreef:Wauw!!
En dat teken je gewoon met potlood ?

loveshadow schreef:Sjongejonge wat een formaat, wel leuk voor iemand die zo goed gedetailleerd kan tekenen als jij! Petje af dat je de verhoudingen zo goed hebt gekregen zonder raster. Ik kom ook nog even mierenneuken over het oog: de wimpers lijken een beetje een gekke richting te hebben, het zou logischer zijn als ze wat meer richting de bakstukken wijzen. Maar ik weet natuurlijk niet wat jij op de foto ziet, hihi. Verder denk ik, ook als ik zo de glimp van de foto zie, dat het oog wel wat donkerder mag. Het contrast met de/het pupil lijkt wat te groot. Maar desalniettemin wordt het een prachtig werk zo te zien! Heel mooi, al die haartjes, die vage overgang van kol naar donkere vacht, erg knap!
![]()

Aan de bakstukken moet nog het eea gebeuren, de gaatjes zitten ook scheef. Maar daar ga ik een andere keer mee verder. En ik zien nu dat de frontriem rechts ook niet helemaal je van het is. Dit heb ik ondertussen al aangepast, dus commentaar daarop hoeft in principe niet.
. 
Maar goed, de progressie lijkt me duidelijk en de verhoudingen kloppen dus wel. Ook nog even een toelichting op de kaak, die lijkt nu doordat ik hem zo rond heb ingekleurd, heel groot en rond, dit komt dus omdat ik hem wat raar afgekapt heb, wanneer de hals gekleurd is, komt dit helemaal goed. 
) aan de hals beginnen.
. Die hals zal wel een flinke klus worden inderdaad!
Ben benieuwd naar de rest!

Hij gaat lekker zo. Nu mijn grootste heikelpunt, de hals. Ik begin maar met de knotjes en zo 

De neusriem vind ik ook erg goed, hij glimt ook echt
. Misschien kun je nog wel wat meer diepte/ronding geven aan het sperriempje; die lijkt wat plat. Misschien kun je 'm wat donkerder maken onder de kin en misschien nog net wat meer schaduw onder het lusje.

Ik denk de laatste update voor ik het eindresultaat plaats. De hals heb ik zo goed als ingevuld. Er moeten nog meer details en highlights in, ook moet er nog meer kleur in verwerkt worden. Daar moet ik nog mee bezig, maar m'n rug had geen zin meer.