en dat er eentje is met minder detail (wat ik niet zie hoor
)dat kan gewoon bijvoorbeeld aan de foto liggen etc.
nee Babe, super netjes, en ik neem mijn petje af!
gewoon zoo doorgaan hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)LauraMc schreef:babe schreef:Bedankt voor de reacties!
Ik ga ermee aan de slag Rivano!
Dit vind ik echt een dikke beledigingNatuurlijk steek ik er de benodigde tijd in. In elke tekening zit nog steeds minstens 10 uur!
Dankjewel zeg...
Het kwam misschien een beetje hard over en dat was helemaal niet zo bedoeld. Ik ben ontzettend fan van je tekeningen en laat ze ook regelmatig aan anderen zien, maar je maakt ze de laatste tijd (voor mijn gevoel) echt aan de lopende band en het valt mij op dat de details een beetje wegvallen.. Maar dat is mijn mening!
Je bent goed en dan leg ik de lat qua commentaar ook wat hoger. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan aan oneliners van 'oooh wat mooooooi' en dat dat je helpt om nog beter te worden
Als kunstenares moet je ook kritiek kunnen verdragen, hè
.
.

) en wat meer van haarzelf erin te leggen, dan nog ligt er erg veel energie en aandacht in elk werk van haar.
Ik ben het niet met haar eens (en dat hoeven jullie ook niet te zijn) dat het werk afgeraffeld en minder gedetailleerd lijkt, maar jullie kunnen ook op haar best anders reageren. Jaloezie bespeur ik bij haar nergens hoor..
Erg jammer dat jullie iemand, omdat zij per ongeluk niet 'oh wat mooi' zegt, de grond in moeten trappen. 

babe schreef:Elmo, ik zie niet echt dat Laura de grond in wordt getrapt hoor..
Maar goed.. inderdaad weer ontopic. Vind het al jammer dat het zo'n wending heeft genomen.
Ik zie bijna altijd nog wel iets wat veranderd moet, vandaar 

(Maar ermee luisteren, ho maar!) Denk dat de schaduw zo valt, want op het origineel waren zijn rechteroog en oren ook heel donker. Volgende keer flits ik hem gewoon recht in zijn smurfje. (ah neeee! agossie)
)
, zijn linkeroor. De vorm, het randje, daar is iets mee. Het andere oor is mooier en heeft een betere vorm en is hariger. Maar kan toch niet helemaal uitschrijven wat ik aan het andere oor zie. Hij is bijna perfect. Okkieenjoy schreef:Brrrr ik zeg: het begint met een 'j..' en eindigt op '...zie'. Verplaats je ook even in een ander voordat je zoiets post.. Dit voelt echt als een steek onder water en is behoorlijk kwetsend. Je kan zien dat er met alle ziel en zaligheid aan wordt gewerkt, aan elke tekening, elke keer weer. Elke keer een 'WIP' posten voor de liefhebbers en op formaten waar je u tegen zegt. 'Iets gedetailleerder' is commentaar waar je iets mee kan, al vind ik dat niet eens nodig hoor! Maar commentaar als 'je raffelt het af' vind ik echt niet kunnen... Misschien moet je eens naast haar gaan zitten als ze zo'n tekening maakt... of probeer het zelf eens... Denk dat je dan wel anders piept. Misschien komt dit 'hard' over, maar vind gewoon dat je na moet denken voordat je zoiets zegt.. Wat betreft de tekeningen:
) al mijn ziel en zaligheid in een tekening leg ziet 'ie er nog steeds niet uit! Dus daar moet je het niet op baseren. Ik probeer haar alleen maar te helpen en ik zeg nogmaals; in mijn ogen heeft ze meer aan commentaar dan aan oneliners. Op deze manier kan ze alleen nóg beter worden!
). 
Een na laatste update had ook al een handtekening 

kijken hoe dat uitpakt
Als opdrachtgeefster dat ook goed vindt!
Klodder schreef:De neusgaten, of de lip, zit niet gelijk, maar het zou goed kunnen dat dat op de voorbeeldfoto ook zo is.