creatief met kiezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 23:31

wat grappig, wist niet dat ze dan ook weer teurg zouden groeien..
Alhoewel.. kon met mijn konijn ook iedere 3 mnd naar de dierenarts om zijn tanden te laten knippen ;)

haha het rattenbotje verhaal houd me echt bezig.. heb ook altijd ratjes gehad.. maar ben gestopt met die hobby toen ik iedere 2 jaar in elkaar stortte als mijn ratje weer een tumor kreeg en ik vervolgens weer naar de dierenarts kon om het slechte antwoord te horen.. was gek op ze allemaal :'(

Mandy_NY

Re: creatief met kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 23:32

haha denk als ik in de tuin aan het graven ga ik ook allemaal botjes van mijn ratjes tegenkom ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:35

Mandy_NY schreef:
haha het rattenbotje verhaal houd me echt bezig.. heb ook altijd ratjes gehad.. maar ben gestopt met die hobby toen ik iedere 2 jaar in elkaar stortte als mijn ratje weer een tumor kreeg en ik vervolgens weer naar de dierenarts kon om het slechte antwoord te horen.. was gek op ze allemaal :'(

Heel herkenbaar helaas... Ik vind het plezier nog altijd opwegen tegen de ellende, maar hoe vaak ik ook overweeg om te stoppen omdat het steeds weer zo'n verdriet geeft... ;(
Maar daarom wil ik het ook graag, ik heb ook een tattoo van het pootje van mijn liefste ratje ooit en met die botjes vind ik het ook een fijn idee om nog iets van ze bij me te hebben. :)

Het idee is ook ontstaan omdat mijn vader laatst een ratje van mij heeft begraven en toen 2 andere ratten tegenkwam die iets eerder begraven waren. :o

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:36

Hehe, ik heb ook nog wel een cavia-kerkhof ergens ;)
Maar die tandjes groeien echt bizar snel aan... Kon mn ogen niet geloven toen hij de volgende dag alweer een stompje had...

Lijkt me wel een heeeel bijzonder sierraad, rattenbotjes... Mijn fantasie is alweer vanalles aan t ontwerpen ;) Supermooi materiaal!

Het verlies weegt bij mij niet op tegen de dieren zelf. Blijf gek op ze en als ik ooit weer wat meer ruimte heb begin ik zo weer opnieuw :) Met cavia's, muizen, konijnen... :)

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 23:43

Haha cavia kerkhof :P

hoe houd jij je Ratjes? ik had toendertijd een hele grote papegaaienKooi, helemaal vol met stukken hout om overheen te klimmen, hangmatjes, washandjes, wc rolletjes ;)
nam ze ook overal mee naartoe, Ciske was de leukste, een siamees.. kwam ook echt naar me toe als ie bij iemand anders zat.. Leef weer helemaal op als ik eraan denk.. haha...

ben vandaag niet meer naar de juwelier geweest, vriendin belde of ik naar haar nieuwe stalling wilde komen kijken.. prioriteiten stellen ;) tanden blijven wel liggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:47

Sijs15 schreef:
Lijkt me wel een heeeel bijzonder sierraad, rattenbotjes... Mijn fantasie is alweer vanalles aan t ontwerpen ;) Supermooi materiaal!

Ik ben ook van alles aan het verzinnen. :D Als de oorbellen lukken ga ik er misschien nog wel meer mee doen.

Mijn ratjes hebben een grote aluminium kooi, ik gebruik vooral veel hangmatjes omdat ik dat handig vind; die gooi je zo in de was. ;) Er staan wel topics in mijn profiel, ook met foto's van de kooi.

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:53

De botjes zijn als het goed is hol van binnen, met een heeeeel klein dremeltje moet je echt vet leuke dingen kunnen doen! Wel showen he!!

Mandy_NY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 23:56

RedPassion schreef:
Sijs15 schreef:

Ik ben ook van alles aan het verzinnen. :D Als de oorbellen lukken ga ik er misschien nog wel meer mee doen.

Mijn ratjes hebben een grote aluminium kooi, ik gebruik vooral veel hangmatjes omdat ik dat handig vind; die gooi je zo in de was. ;) Er staan wel topics in mijn profiel, ook met foto's van de kooi.

Gave kooi zeg.. was verder aan het snuffelen op je weblog..

kwam niet meer bij toen ik deze foto zag :P

lig nog steeds dubbel van het lachen.. wat een Monsters zeg! ;)

Afbeelding

ze kijken ook echt zo van; yeah, we're in this together :P

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:01

Hahahahahahahaha :D

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:33

hm met die tand lijkt een leuk idee een schijfje en daar een hangertje van laten maken