Rood is sowieso een agressieve kleur, (als je hem zo gebruikt) dus heb er ook niet veel van hoeven te gebruiken. Het rood was vooral om de vernietiging weer te geven, en ookal gebeurt het in de stad, de bewoners nemen het mee. Je beschadigt er niet alleen een stad/land mee, maar ook de mensen.
Ik vind hem echt heel, ik kom niet echt op het goede woord, maar ik zou bijna schokkend zeggen, Red_Savage. Mooi gedaan Ik ga zelf ook over een bijdrage nadenken!
Ik ben ook bezig met een tekening. Ik weet niet of het in dit topic past (heb hem niet speciaal hiervoor gemaakt.) maar nu ik bezig ben denk ik opzich dat het wel kan. (mag ik tussenstappen plaatsen?!) Word vervolgt
Bungarus
Geplaatst: 26-02-11 20:56
Ben ook met iets bezig. Ik hoop dat dit telt als internationaal, denk dat het maar in twee landen nieuws is geweest? (ja ik vind het dan internationaal, maar kan zijn dat het anders wordt opgevat) En anders is het een leuke tekening voor 'zomaar' Heb als onderwerp de overname van Saab door Spyker...
Killyenn
Geplaatst: 26-02-11 21:47
Wat een mooi idee! Ik hoop de tijd te vinden om ook een werk te maken, heb iniedergeval al een schets op papier staan. Sterke inzendingen zijn er ook al!
Wauw Red_Savage ik vind dit weer een top stuk van jou! heel erg pakkend!
aangezien ik nu tijd te veel heb (ziektebed) , probeer ik ook wat te maken, ben alleen totaal niet creatief, haha. en ik zou ook niet weten waar ik het over moet doen..
Leuk dat er weer nieuwe mensen zijn die mee willen doe. Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen.
Anoniem
Geplaatst: 01-03-11 23:18
Geen hoogstandje (slecht uitgewerkte schets) dus dit is eventjes een kleine bijdrage. Het is al helemaal geen goede foto, maar ik wil hem toch alvast even laten zien:
Ik ben bezig... ik ga alleen een beetje traag. Heb alleen het lijnenwerk nog maar half af, moet dan nog inkleuren en schaduwen zetten.. (werk digitaal)
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 02-03-11 20:24
Heel erg leuk dat dit lijkt aan te slaan! Ik heb al wat mooie dingen voorbij zien komen en ik ben ook heel erg benieuwd naar wat er nog meer aan komt.
Ik wil jullie echter wel vragen om het slow chatten zoveel mogelijk te vermijden, het is namelijk geen huiskamer en hier op Uit de Kunst zijn dat soort berichten niet toegestaan. Vragen stellen mag uiteraard maar berichten als bijvoorbeeld: 'ik ga ook wat maken' vallen onder slow chat en zijn niet toegestaan. Zouden jullie hier rekening mee kunnen houden? Alvast bedankt!