Wauw wat onwijs mooi zeg.. !! echt schitterend.. ben benieuwd hoe het word met zang al denk ik dat hij als die helemaal klaar is zonder ook nog prachtig is..
Vanwege een onenigheid van mijn kant Blijft het bij piano. Daarom ben ik nu bezig met het 'voller' maken van de klank zodat het zonder zang ook gewoon mooi klinkt! Maar bedankt!
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 25-04-11 22:26
Sorry dat ik het topic na zo'n tijd omhoog schop maar ik ben heel erg benieuwd hoe de ts haar liedje nu heeft..
Het is af, eigenlijk. Althans.. Helemaal veranderd, zal het morgen opnemen. Met mijn band gaan we dit stuk echter wél uitwerken, dus dat laat ik zeker wel horen als dat af is, maar ivm optredens e.d. komen we daar de komende tijd nog niet aan toe.
Ik zie dit topic nu pas, ben heel benieuwd naar je nieuwe versie! Ik vind de oude stukjes al erg mooi in ieder geval ik heb geen verstand van muziek spelen of maken, maar luister heel graag naar pianomuziek en zoiets zou ik zeker eens op zetten!
Het stuk op de vorige pagina vind ik mooi om te horen, maar jammer dat je weinig variantie met je linkerhand hebt. Op het moment dat je daar een enkele een kleine variatie in maakt klinkt een nummer vaak alweer anders en blijft het (nog) boeiender voor de mensen die ernaar luisteren. Verder vind ik het knap gedaan voor een tweede eigengeschreven nummer!
Laat je het hier ook horen als je hem samen met de band speelt?
Hier gaat geen zang bij komen, blijft gewoon een pianostuk. Hier zang bij doen zou zelfs nadelig zijn De 'oude' versie vormt de basis voor een nummer van mijn band, maar daar zijn we nu nog even niet aan toegekomen vanwege een tekort aan nummers in ons reportoire in combinatie met een debuutoptreden over anderhalve maand Maar mocht die helemaal af zijn of tenminste iets verder, laat ik het gelijk horen
Maar bedankt!
Pasamba
Geplaatst: 02-05-11 22:21
Vind het echt knap gedaan! Je bent echt goed. Ik baal ervan dat ik ooit ben gestopt met mijn pianolessen, zou ik ook wel willen!
Vie
Geplaatst: 03-05-11 11:47
Héél erg knap! Ik ben gek op pianomuziek en dit is helemaal mijn ding!! Krijg er kippenvel van. Echt heel erg mooi.
Ik vind het echt heel erg mooi Ik hou van piano, maar kan er zelf helemaal niets mee...
Ik zou het alleen wel mooi vinden als het net ietsjes rustiger ging. Ik word er een beetje gehaast van aan het eind Voor mijn gevoel begin je rustiger aan het begin en ga je steeds sneller....