Ik zag er zeker eng uit, als smokkelaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

zo doe ik het voortaan bij Easyjet ook..
Wel alles als handbagage meegenomen. Ik had toen mijn cameratas in een andere tas gedaan, zodat het op het vliegveld ook niet al te veel opviel dat ik een cameratas bij me had (doe ik overigens nog steeds heel vaak als ik met het openbaar vervoer reis in Nederland).
(snap overigens ook niet dat hij dit ooit heeft kunnen doen)

en in griekenland in een tas waar Canon op staat
Jans schreef:Ik liep in engeland gewoon met mn slr op mn rugen in griekenland in een tas waar Canon op staat
Dus nee daar wil ik of een andere tas voor kopen, of een tas kopen die over mijn huidige tas heen kan
Jans schreef:Nouja.. klepjes moesten open, accu en CF er uit.. lenzen er af.. lensdoppen van alle lenzen er af..

Tinkelbell schreef:Jans schreef:Nouja.. klepjes moesten open, accu en CF er uit.. lenzen er af.. lensdoppen van alle lenzen er af..
Jemig. Arme lenzen van jou! Heb je al het stof weer goed uit je lenzen + van je spiegel gehaald? Ik zou serieus helemaal gek worden, ben sowieso erg voorzichtig met lenzen wisselen want ik ben als de dood voor enge stofplekjes die nooit meer weg gaan.. Ik zou ze chargen ofzo.
Vooral op een vliegveld kun je makkelijk wisselen toch? Het is anders als je in een stofwolk zit of zo haha. Ach ik wissel regelmatig lenzen en mijn 5 jaar oude 350D heeft nog nauwelijks zichtbare vlekjes op de sensor hoor
daarna mag hij wel eens ter schoonmaak. 

Adapter etc kan dan gewoon in je koffer, maar je camera en lenzen (2 stuks in het geval van deze inzettas) kun je veilig met je meenemen. Het materiaal is hetzelfde als een gewone cameratas, dus voldoende bescherming
Jammer dat die niet verkrijgbaar is in de maat die ik nodig zou hebben.