prachtig, ik denk dat ik ook een opdracht bij je ga plaatsen!!
T3mptati0n
Geplaatst: 03-02-11 00:46
Wauw, wat issie aaibaar! Net echt Hoelang ben je gemiddeld met zo'n tekening bezig?
Zou ik via pb je prijslijst mogen ontvangen?
Cyntje
Geplaatst: 03-02-11 00:48
Waarom heb ik altijd een natte plek op mijn bureau na het zien van jouw creaties? (van het kwijlen, even voor de duidelijkheid) Echt prachtig! zo zacht en zo vol detail... echt nie normaal nie
Echt super Beebs!! Ik zit alleen nog een beetje te kijken naar het stukje boven het linkeroog (voor ons). Dat is iets te "hard" als je begrijpt wat ik bedoel. Verder echt helemaal ontzettend gaaf!
Ik vind hem echt waanzinnig mooi! Er zit altijd zoveel diepte in jouw tekeningen!
Wel heb ik ergens het gevoel dat er iets niet helemaal knopt in de lijn ogen-neus... Misschien is dat puur omdat de neus nog schets is hoor, kan er mijn vinger ook niet op leggen.
Anne_Baukje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-11 00:37
Ik heb het verbeterd Esmee, dat was wat je bedoelde toch: Dat zag ik ook Rock! Alleen dit gaat met het inkleuren weer goed komen
Bedankt voor de reacties allemaal Dit was de laatste update, morgen weer verder
Wat een gelijkenis inderdaad . Heel knap gedaan. Paard is ook erg knap Ga je ook nog heeeeel subtiel een beetje textuur aanbrengen in de bles? Ik vind 'm prachtig, vooral de aaibare overgang van de bles naar de bruine vacht, maar ik vind het wel een groot wit vlak Het kan ook zijn dat ik het gewoon niet zie op het beeldscherm, hoor, dan heb ik niets gezegd. Als ik heel krom voor mijn laptop ga zitten dan zie ik volgens mij wat haartjes, maar moeilijk te zien