[TEK] Kendi, mijn kleine geweldenaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:18

Jammer dat de foto van de zijkant gemaakt is en van grote afstand, zo is het wel wat lastiger beoordelen.
Wat ik er nu van kan zien is het een mooie tekening. Je hebt niet veel details toegevoegd, het is een vrij simpele tekening nog. Maar ik zie dat je het wel in je hebt dat tekenen! Want als je al zo lang niet getekend hebt, is dit knap! Je zou de volgende keer wel wat meer kleur kunnen gebruiken en wat meer details tekenen. Kleur van het papier is ook goed gekozen, zo komt het paardje mooi naar voren!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:19

Ik kan me ook kendi nog wel herrinneren, en precies zoals jij der getekend hebt.
Wat een onwijs gaaf paard vond en vind ik het!

Super gedaan!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 09:22

Babe: Denk dat dat mijn stijl een beetje is, er zit wel detail in, maar niet ieder haartje, het zegt genoeg. Maar dankjewel.

Anniek: Ze was ook echt gaaf, dankje!
Laatst bijgewerkt door Kathleen_vW op 20-01-11 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Fnanne

Re: [TEK] Kendi, mijn kleine geweldenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:26

Nette tekening, inderdaad zoals Babe ook al aangaf; als je er al zo lang uit bent en dan zoiets weet neer te zetten: netjes :) Mooi hoe je zonder veel detaillering toch 'de suggestie van' weet neer te zetten zoals bijvoorbeeld de ingevlochten voorpluk :)
Het mooiste compliment wat je kan krijgen is als degene voor wie je een tekening maakt er gevoel bij heeft; geslaagd werk dus!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 09:31

Daar ben ik ook enorm blij mee dat ze zo geraakt was, iedereen die de tekening nu aan de muur ziet hangen zegt gelijk: Oh Kendi! Dus wat dat betreft, missie geslaagd!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:27

Mooi portret :j vind deze alweer mooier dan de vorige die je postte. Jammer dat de foto idd iets van afstand genomen is, maar kan zo al zien dat de gelijkenis met de foto er zeker is. Knap werkje, en emoties losmaken met je tekening is zowieso een heel mooi compliment.