Dankjewel! Ik ken dat probleem Toen ik stage liep had ik ook veels te weinig tijd en wel graag willen tekenen. Echt vervelend Hopelijk heb je binnenkort weer tijd!
Wauw zeg! Misschien klinkt het wat raar, maar de zachtheid van het beeld in combinatie met de zachtheid van je materiaal en "toets" weet me te ontroeren. Wat een mooie plaat!
Ik heb nog nooit gereageerd op schilderijen, maar wil toch even zeggen dat ik het nu echt al enorm knap vind wat je hebt neergezet Ben heel benieuwd naar het eind resultaat, prachtig!
Jij bent toch wel onwijs sterk hierin hoor! Al zou ik graag wat 'losser' werk van je zien (zonder raster) De zachtheid en kleur gebruik vind ik prachtig, ben erg benieuwd naar het gezicht!
Uppie: Begin gemaakt aan het gezicht. Ik zie dat de arm een beetje te blauw is geworden en de vingers te kort. Ga ik even bijwerken.
Anoniem
Geplaatst: 18-01-11 18:35
Echt fantastisch, de manen en het haar van dat meisje maak je ook zo mooi. Ik had dat touw alleen wel weggelaten, het trekt nu ontzettend de aandacht. Maar misschien ga je hem nog lichter maken.
Michelle_
Geplaatst: 18-01-11 18:56
ik kan er nu al uren naar kijken , wauw ! lipje is precies lip! En mn haar , echt super knap! alleen lijkt het wel wat korter?! maar qua kleur (Y) top! hoelang ben je nou eigenlijk met zoiets bezig? misschien krijg je nog wel een pastel tekening van mij , maar moeten eerst even een leuke foto maken
mocht je de foto erbij willen zetten voor tips mag dat hoor
Wuis, bedoel je dat polsbandje of wat ze in haar hand heeft? Want dat moet een bakje voorstellen Ik heb het polsbandje ondertussen wat lichter gemaakt. Bedankt voor je reactie!!
Michelle, ik ben aan deze tekening nu wel 15 uren bezig. Ik heb nog eens naar ja haar gekeken en je hebt gelijk, net iets korter. Dus heb het wat langer gemaakt Misschien vanavond nog een update. Ik heb je gezicht nu ook ingekleurd, maar daar ben ik nog niet tevreden over dus moet ik nog naar kijken. Bedankt voor je compliment