Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:Bij mij heeft iemand daardoor zijn diploma niet kunnen krijgen... Moest wel wat langer door, en heel veel sorry zeggen tegen de opdrachtgever.. En een slechte naam opbouwen:S
Lante schreef:Overgenomen uit een letertype is voor mij ook niet zelf bedacht, dus gejat en niet creatief, maar goed.
Mensen hier willen je alleen iets meegeven. Je vraagt zelf in dit topic of er een markt voor is, dus daar krijg je antwoord op op en tips over; namelijk dat als je dit op de markt zou willen brengen zo, dat je er grote problemen door kunt krijgen, omdat de afbeeldingen ergens van zijn gekopieerd oftewel al eerder door anderen zijn gebruikt.
Dat is een tip die jou heel erg veel moeilijkheden kan besparen en zelfs rechtzaken die je gaat verliezen en dus veel geld gaan kosten, dus ik zou proberen hier wat positiever op te reageren, al begrijp ik dat omgaan met kritiek moeilijk is.
Probeer zelf iets te bedenken i.p.v. de getoonde logo's, maak nieuwe ontwerpen hiermee en plaats die in het topic. Dan laat je zien dat je wat met de tips doet en dat je zelf creatief bent. Dan krijg je ongetwijfeld meer positieve reacties en meer succes op de markt. Succes!