[FOTO] De oogst van 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: [FOTO] De oogst van 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 03:09

Jaaaaaa ik hoopte hier stiekem al op, dat je na vorig jaar weer zo'n topic zou openen.

Je foto's zijn echt geweldig!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:34

Ik ben ook fan! :D Geweldige foto's.

En Omnia natuurlijk <3 Toen ik Wolf Love voor het eerst in handen had vielen de foto's mij gelijk op. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:47

Ik vind je talent echt bewonderenswaardig. Je hebt echt oog voor detail en de uitwerking is imo perfect.

2, 4, 8, 9 en 10 zijn mijn favorieten. De sfeer is bijna te proeven en ik zou gewoon ín die foto's willen stappen....wat een mooie wereld heb je daar gecreëerd.

Prachtige serie. TOP. :D

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:51

Wauw.... Ik kan er zo weinig meer aan toevoegen.
Ik ga ze gewoon nog eens bekijken :D

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:04

Potdeurie, wat ben jij toch GOED _/-\o_
Echt waanzinnige foto's weer!
Ik hoop van harte dat je voor 2011 weer het voornemen om meer foto's te plaatsen hebt, en daar dit jaar ook aan toe komt :D

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 10:06

Wauw....
Ik had nog nooit eerder foto's van jou gezien (niet bewust tenminste).
Maar ik ben erg onder de indruk.
Vooral de sfeer die je neerzet in de foto's! Wauw...
De eerste foto van het sanatorium.... de nekharen gaan omhoog staan...zo treffend...zo dun....het sfeertje dat je neer weet te zetten...
Op zo'n manier dat er gelijk een verhaal in mijn hoofd naar boven komt (ik ben een beelddenker die dat twee kanten op doet: bij een verhaal zie ik gelijk beelden...maar bij beelden zie ik vaak gelijk een verhaal...)

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:15

Wauw!

Wat ben jij creatief! En wat kan jij goed fotograferen zeg! En de nabewerking, schitterend gewoon!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:42

Ik heb direct stiekem je website bewonderd, waar nog meer foto's opstaan. Die hele serie in dat oude huis is echt prachtig.
Jij bent echt goed in het vertellen en vertalen van verhalen naar foto's.

Ik kan echt genieten van de foto's en telkens opnieuw nieuwe details ontdekken.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 23:48

Iedereen ontzettend bedankt voor de leuke reacties en de complimenten! :)

Faelivrin: ik ga het zeker proberen, maar ik moet zeggen dat ik niet heel goed begin, 2 opdrachten staan, en nog geen vrije afspraken :o Wel leuke opdrachten gelukkig :D

Ibbel: ik zie ze snel weer, dus ik zal het doorgeven, thanks! :)

Mireille: ik ben het met je eens, maar bij portretten of bandfoto's zit je gewoon deels aan een verhaal vast. Dus daarom het voornemen: weer meer vrij gaan doen :)

Roosch schreef:
De bandfoto's vind ik ook gaaf, waar zijn die voor gebruikt?
Bij die van Leaf (leuk bandje trouwens) vind ik het jammer dat de bandleden niet duidelijk herkenbaar erop staan.

De foto's zijn eigenlijk steeds gebruikt voor website / myspace et cetera, en flyers. Omnia heeft hun foto's het meest gebruikt, die staan sowieso in het cdboekje, 'de' poster en ze hebben ook in verschillende Duitse muziekmagazines gestaan. Nog steeds erg trots op iig :)
Een voorbeeldje van een bladzijde uit het Wolf Love album:
Afbeelding
Van Leaf heb ik ook foto's waarop ze herkenbaarder zijn, maar deze vond ik zelf het meest verhalend. Ze hebben zelf de foto onderaan deze pagina gebruikt voor een flyer, waarop iedereen wat herkenbaarder is.

kavama schreef:
Geef jij ook workshops ? :P :D

Nee, daar heb ik denk ik niet genoeg voor te vertellen. Maar als je vragen hebt, stel ze gerust :)

Casca/Marlinda/Astaloca: handen heb ik inderdaad redelijk subtiel gehouden. Juist om dat effect een beetje te krijgen, dat je twee keer moet kijken om 'de foto' te 'zien' :)

Maya schreef:
Niet alles zou ik zelf aan de muur plakken ( :+ :D )
Die eerste twee foto's herkende ik trouwens gelijk de locatie, wist bijna zeker dat ze daar gemaakt zouden worden :D Toch heb ik het gevoel dat je die 2e destijds toen ook al voor een groot deel zo bewerkt had? Hij komt me iig bekend voor...

Ik heb nog een foto van jou tegoed zelfs geloof ik? :P
En het zou kunnen dat ik hem al eerder heb laten zien, of wellicht heb je hem op de site gezien? Ik denk dat ik hem begin januari vorig jaar afgemaakt heb namelijk.

En Warbling: leuk om te horen! Als in, dat is voor de band natuurlijk ook goed :D

polly2 schreef:
Op zo'n manier dat er gelijk een verhaal in mijn hoofd naar boven komt (ik ben een beelddenker die dat twee kanten op doet: bij een verhaal zie ik gelijk beelden...maar bij beelden zie ik vaak gelijk een verhaal...)

En Sani ook: Dat vind ik eigenlijk het mooiste compliment om te krijgen. Dat is toch gewoon voor een heel groot deel m'n doel: verhalen vertellen in één beeld. En dat dat verhaal deels door mij, deels door degene gemaakt wordt die de foto ziet, maakt het alleen maar meer bijzonder :)

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:56

Mooie serie; nr 8 mooi met licht gespeeld :D
De lat ligt weer erg hoog; maar in 2011 ga je er weer overheen 8-) 8-)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:56

Geweldige foto's! :oo Ik heb geen tips!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:25

Ik zie je foto's voor het eerst. Echt prachtig. Wat een bewerking, wat een sfeer. Heb je dat bewerken geleerd via zelfstudie? Of echt een diepgaande PS cursus gevolgd? Neem tenminste aan dat je het in PS doet?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:34

Ik blijf een absolute fan van je foto's, wat een sfeer, wat een techniek, echt prachtig! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 09:41

Prachtig jaaroverzicht weer, je weet altijd een hele fijne sfeer neer te zetten. Ik vind het ook leuk hoe je in je bandfotos toch weer jouw 'stijl' terugziet, ja, gaaf :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 12:36

Josfoto schreef:
maar in 2011 ga je er weer overheen 8-) 8-)

We gaan het proberen :D

Mabotje schreef:
Heb je dat bewerken geleerd via zelfstudie? Of echt een diepgaande PS cursus gevolgd? Neem tenminste aan dat je het in PS doet?

Ik ben halverwege dit jaar overgestapt van PaintShopPro naar Photoshop. Dat had ik eerder moeten doen, maar de prijs van de software heeft me een tijd tegengehouden. Ik heb geen cursussen gedaan, wel het geluk dat m'n vriend er ook heel veel mee kan en goede tips heeft. Daarnaast is het gewoon heel veel zelf prutsen en via tutorials de dingen opzoeken die je net niet zelf weet. En vooral heel kritisch blijven kijken: of iets 'klopt' of niet zit vaak in heel kleine details.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:13

Wow!! Wat knap.
Ook de foto's in je profiel zijn geweldig.
Je hebt een fan erbij :).

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:32

ooh jaa ik weet het nog wel! vorig jaar was ik helemaal verliefd op je vorige topic! (A) :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:06

Wauw wat een sterke platen!
Echt kippenvel van foto 1, 4, 8 en 10. +:)+

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:07

Hele bijzondere foto's! Echt supermooi allemaal, vooral de laatste! <3

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 00:58

wauw wat een super gave foto's
zoek je nog model ;) :P

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 01:08

Ik heb zoveel respect voor wat jij doet. Ik fotografeer ook, maar van zoveel creërend vermogen kan ik alleen maar dromen. Chapeau!