ColorPony schreef:omg ! dat is mijn creatie dus heb je hem van mijn hyves gehaald ... hmm ik heb niks gehoord over toestemming maar toch leuk om deze hier weer te zien ik was met mijn klas vorig jaar naar de dierentuin geweest en had deze voor de lol gemaakt , maar wat raar om hem hier weer te zien

( heb dat btw ook gedaan met giraffen) hmm nou das leuk:)
Ik heb hem gewoon zelf gemaakt, dus wat bazel je nou?
ColorPony schreef:hmmm , iemand heeft onder mijn creatie zijn copyright lopen zetten ene carlos ofzo ? das erg triest .. heb getuige dat dat mijn foto is maar blijkbaar zijn mensen zo zielig vandaag de dag dat ik onder elke foto een f*** copyright moeten zetten .. @ manegepaard heb jij zijn/haar devianart nog ? hopelijk wel .. maarja tsal wel toen was ik 14 en had net picnik.com uitgevonden ... sneu erg sneu ..
Ik zal eventjes kijken, maar deze foto word ook gebruikt door de ikea als canvas.
ColorPony schreef:@manegepaard waarom zeg jij tegen deze mensen dat jij dit hebt gemaakt (de kleuren) dat heb ik dus gedaan en de f**** foto ook dus! ... ik had er geen copyright op gezet en blijkbaar issie dus gestolen , want als ik hem nu opnieuw zou maken zou ik de strepen dit keer WEL inkleuren pff .. geen woorden voor.
Hoe heb je dat gedaan dan, als ik vragen mag? Welke methode, welk programma ect.?