Echt mooie tekeningen & schilderijen! Vind vooral de haflinger met de groene achter grond erg mooi ook de drie paarden die uit het water komen vind ik mooi, eigenlijk zijn ze allemaal mooi! haha! Super knap!
Leuk zeg! Jij heb ook mijn paard getekend via het tekentopic!! Onwijs knap zeg, ik kom niet verder dan een basisschool poppetje
lau4lau
Geplaatst: 28-10-10 15:13
wauw! echt super knap! dat je zo veel kan leren van bokt ga zo door!! je kan erg goed overweg met kleur enzo, alleen de verhoudingen blijven lastig daar gewoon veel op blijven oefenen.
Mooi! Vooral die met balpen en die drie paarden in het water vind ik echt heel mooi. Kan niet wachten tot je mijn paardje af hebt.
hamsterfan
Geplaatst: 28-10-10 23:35
Wauw ik dacht echt, Dat je ook al volwassen was maar je bent net zo oud als ik ben Echt heel mooi, als je eens iets wil tekenen om iets nieuws te proberen hou ik me aanbevolen
QualityHorse
Geplaatst: 29-10-10 00:04
Ik zie echt enorm veel vooruitgang in je tekeningen en voor iemand van 14, super! Op de schilderijen ben ik al helemaal verliefd! Die 3 paarden in het water vind ik echt prachtig!
Wauw echt heel leuk om te zien hoe goed je vooruit bent gegaan! Dat pastel wil ik ook graag nog leren, vind je vogeltje ook erg leuk
appiesjappie
Geplaatst: 30-10-10 20:50
Wauw wat onwijs knap zeg!!!
_Gabrielle_
Geplaatst: 30-10-10 20:53
Wat een ontwikkeling zeg, knap hoor! Vind je schilderij van de haflinger echt mooi. Zou het zo bij ons in de kamer hangen Heb zelf haflingers, dus zou goed passen Ga echt verder hiermee. Misschien kun je er nog een zakcentje mee verdienen.