die ziet er wel gaaf uit.... beetje idee choco...manen vind ik wel erg gaaf gedaan... ben zo benieuwd naar mijn mlp van tallie....die is voor mij bezig met 1tje...
Een prachtig resultaat Mireille, hij heeft een uitstraling die precies bij zijn naam past. Een zoete, schattige, vrolijke uitstraling. Je kleurgebruik is mooi helder, ondanks dat de blauwe manen en staart in eerste instantie niet bij de andere kleuren lijken te passen, geven ze het geheel een fris beeld. Knap werk!
Evelijn; het is in een eerder stadium, wanneer de eerste lagen er op zitten, misschien wel lastig om de indruk te krijgen dat het nog iets gaat worden..... Omdat de uitstraling op dat moment best bepalend is en je als kijken misschien ook niet goed weet waar het naar toe gaat.
Maar in mijn hoofd....... daar zie ik alles echt als een totaal plaatje. Ik maak eigenlijk nooit schetsen (misschien 2 keer eerder gedaan) maar bedenk de hele pony in mijn hoofd; weet hoe ik het ongeveer wil hebben... en dan ga ik gewoon aan de slag. En het gebeurd eigenlijk nooit dat ik baal van een keuze en dan maar weer opnieuw begin.... in dit geval te wijden aan het feit dat ik wilde experimenteren met de flock. Wat énorm tegen valt! Beetje jammer. Meteen daarna heb ik het beeld in mijn hoofd aangepast 'dit ga ik er van maken!'... ongeveer wellis waar. En zo is het geworden.
Toen je 'm die bruine kleur had gegeven vond ik het echt niks. Maar nu ik het eindresultaat zie, is het echt ontzettend mooi geworden! Prachtig afgewerkt tot in de kleinste details. Erg leuk ook die mannelijke coupe. Mijn complimenten!