[FOTO] Op de heide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Niien_

Re: [FOTO] Op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:42

Naar mijn idee heb ik hier juist een goede moment te pakken haha. Want dit was de meest gestrekte stand van dit paard. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:55

Daar ben ik het zelf dan meet mee eens, fokkers en handelaren willen altijd foto's van hun paard waar het beste moment te zien is :) dat is het moment waar 2 benen op de grond zijn en 2 in de lucht. Kan het helemaal fout hebben hoor :D Soms is een goed zweefmoment ook wel erg mooi, maar daar kunnen meningen over verschillen :P

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:04

Haha ja dat is dan meer een meningsverschil. Want ik had ook ooit ergens zo'n foto als die van de TS geplaatst, en toen werd een tip aan mij gegeven om voortaan open beenstanden te fotograferen en kreeg net zo'n voorbeeld als die foto van mij die ik net liet zien. Maar bedankt voor jou uitleg nu snap ik wat jij bedoeld. Vind de beenstand van jou paarden ook mooier hoor maar helaas kunnen ze dat niet allemaal haha.

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:29

Ik vind het niet zo mooi dat 'ie net een beetje van je weg lijkt te lopen, had het mooier gevonden als de pony naar je toe liep. :j En verder ga ik mee met de andere opmerkingen over de onscherpte en het moment. :) Wel mooi licht trouwens!

tezza56

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:13

denk zoals idd al gezegd werd dat uit net een andere hoek het licht net iets mooier was gevallen, maar verder leuke foto ! :D
& ik snap wel dat het moeilijk is als beginner om precies op zon moment een foto te maken met die beenstand, en dan nog alles scherp te hebben :P

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 18:21

Niien:

Ik snap wat je bedoelt...
Maar dat is een mening dus daar stoor ik me niet aan...
ik maak nog niet zo lang foto's dus ben wel blij met de tips...

Voor de mensen die iets zeggen over de bijpassende kleuren :=
We gingen zo ff rijden en niet voor de foto's!

Ik zal wel een keer alles mooi bijpassend setje kleuren etc doen
en weer foto's maken goed!!!
En dan zal ik ook an alle tips denken maar ben hiet al heel blij mee!!