[SCH] I've gone so mad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NOVEMBERx92

Re: [SCH] I've gone so mad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:03

ik vind dit een duidelijk strak schilderij. een stuk om trots op te zijn!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 09:36

Dankje! Nou, voor mezelf zit ik er alleen nog maar kritisch naar te kijken. Dus ik moet even wennen.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 11:07

woow echt super mooi gedaan met die kleuren.
Wat veel zeggen inderdaad een eng schilderij. Maar supermooi gedaan. ondanks dat ie eng is blijf je er naar kijken.
Heb ook meer schilderijen van je gezien en stuk voor stuk zijn ze allemaal weer bijzonder.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 11:24

Bijzonder is een erg groot woord, vind het mooi dat dat aan mijn werk word toegekend. :)
Hehe, en ik houd er van het 'enge.' Het fascineerd me.

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:01

super knap!! erg mooi gelukt hoor!!

het idee achter het schilderij komt echt zeeeer duidelijk naar voren!! het is uitdagend om naar te kijken, en je komt steeds meer te zien.
super hoor!!

Groetjes,

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 10:06

Heh, wat leuk dat jullie er zoveel in kunnen ontdekken. Het detailwerk van deze viel me juist zo tegen. Maar toch leuk dat je daar anders over denkt :D

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:21

Leuk gedaan met die strepen. vooral de ogen trekken me aan om daar naar te gaan kijken. Echt apart, maar wel mooi. :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 11:25

Dankjewel! :)

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:00

Ik kreeg gewoon kippenvel bij het zien van het schilderij, hij is echt heel eng, maar ook weer heel erg mooi tegelijk.
Ik vind het echt heel knap werk! Je brengt echt een gevoel over.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:50

Wauw! Hier moet ik even op reageren :oo

Wat een topwerk van je! Ik vind dat gezicht waanzinnig gedaan, die schaduwen en lege ogen vind ik echt... tja, wat kan je daarover zeggen? Eng :D
Ik vind je kleurengebruik ook weer super. Je begint echt je eigen stijl te ontwikkelen, je ziet zo dat dit van jouw hand komt. Voor mij is dit één van je beste werken +:)+

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:17

Een topper dit! Het gezicht en de gekleurde strepen vind ik erg mooi gedaan, zeker tegen de 'sneeuw' op de achtergrond.
De hand vind ik iets minder uitgewerkt, de duim zit ook op een rare manier aan de hand vast oid.

Verder echt super goed gedaan! Kleurgebruik is geweldig. Dit zou ik wel als poster aan mijn muur willen hebben.

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 13:36

Confession schreef:
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het zien van het schilderij, hij is echt heel eng, maar ook weer heel erg mooi tegelijk.
Ik vind het echt heel knap werk! Je brengt echt een gevoel over.

Helemaal mee eens! Super goed gedaan!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 19:46

Alweer bedankt voor jullie reacties! Er zitten erg fijne onderbouwingen bij!
@Fenn: haha ja, die hand he. Die vond ik ook het meest lastige. Na een tijd heb ik hem maar gewoon zo gelaten want hij werd steeds misvormder := Ik vind sowieso handen een van de meest lastige lichaamsdelen die je kunt schilderen/tekenen.
@Yasmine: Eng is precies het woord dat ik wil horen :D En wat ontzettend leuk dat je een stijl herkent! het is echt een doel om al mijn schilderijen stuk voor stuk eigen te maken!

De rest ook bedankt!

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:50

Zo!! Die maakt even indruk zeg!!

Als je wilt dat iemand stil valt bij het zien van je schilderij, dan is het je bij deze gelukt!

Knap man!!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 19:53

Nou geweldig, dat is pas groot doel wat ik (bij jou iig) behaald heb. :D

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:54

Ik vind juist die lege ogen echt een toevoeging!

Ten tijde van een crash zou iemand compleet van de wereld kunnen zijn, onbereikbaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:42

Bijzonder intrigerend schilderij :j Vind jouw werken altijd intrigerend, maar met deze ben je wel boven je zelf uitgestegen. Het is zo ontzettend sterk en beklemmend. Die verkrampte vingers, de lege ogen.. Brrrr. Je vóelt het schilderij gewoon.

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:01

Ik reageer normaal nooit op topics binnen UK, maar WAUW! wat heb je dit goed weer gegeven.
Voor mijn gevoel is dit precies hoe de 'binnenkant van mn hoofd' eruit ziet als ik teveel hooi op mn vork neem en dus mn gedachten crashen. Mijn moeder zegt altijd, als jij niet eens stopt met denken ontploft je kop nog eens. En echt precies zoals je het geschilderd hebt, ik ben echt helemaal :wow:

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 19:29

Nou, ik kan niet stoppen met bedankjes geven (kan het gewoon niet vaak genoeg zeggen!)
Ik ben echt heel blij om te horen dat het schilderij echt 'gevoeld' wordt, en dat het ook echt doordringt. Dat is echt een groot doel van mij!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:39

Ik vind het echt een geweldig schilderij. De gevoelens die het overbrengt, alsof je helemaal crasht in je eigen lichaam.. Beetje hoe ik me de laatste tijd voel, heb nog nooit bij een schilderij zo'n sterk gevoel gehad dat het zoveel emotie overbrengt. Heb wel vaker naar schilderijen van je gekeken (nooit gereageerd, ben meer een meelezer) maar deze vind ik veruit de beste. Ik vind het bij die pink trouwens lijken alsof er zoveel druk op staat dat hij gewoon is gebroken, komt eigenlijk ook wel sterk over. Ga zo door! Vind het prachtig.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 19:44

Haha, dan is mijn hand tenminste niet al TE mislukt :D
Nouja, de knik was wel bewust gedaan, maar het was niet de bedoeling dat de hand helemaaal raar uitzag.
Ik ben heel blij dat je die crash ook echt voelt. Daarvoor heb ik het storingsbeeld gebruikt. :j

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:50

ik vind het niet mooi, als in visueel (de hand, en dan met name die geknakte vinger met name, stoort me) maar wel heel sterk. Het roept wel degelijk emotie op.
Dood eng vind ik het, en ik denk dat 'going so mad' ook inderdaad dood eng is. Dus heel knap, dat je dat zo kunt verbeelden. *neemt petje af*

ik kijk er liever niet te lang naar, wordt er onrustig van in mijn hoofd, maar dat wordt ik van televisie ook, dus ook daar, mijn complimenten. Niet plezierig, wel reuze interessant!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 20:04

Dankje! Mooi is het ook niet bedoeld, maar inderdaad het gevoel. :D Ik schilder eigenlijk ook helemaal niet zo op 'mooi' :))
Weer ben ik blij om te horen dat het emotie oproept!