[MOV] Paard in galop in 3D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FemkeRoosje

Re: [MOV] Paard in galop in 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:39

Ik heb t idee dat t achterste acherterbeen niet helemaal klopt weet niet waarom.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:41

qua animatie veel mooier.
Paard heeft alleen een hele starre hoofd houding, en voor een paard welke dusdanig op de voorhand loopt, stapt hij van achteren wel heel erg onder, wat anatomisch een soort van onmogelijk is :+

Met die manen is zeker mooier!

orientaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:40

passen kloppen niet omdat hij omstebeurt in de rechter en linkergalop ziet en daarom ziet het er nogal raar uit ;)

bakkabouter

Re: [MOV] Paard in galop in 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:11

Ik denk dat het er een stukje 'echter' uit zou zien, als je ook zijn oren laat bewegen. Bij een galopperend paard wapperen die ook wat bij elke pas, en ook staat een paard erom bekend dat hij continu de hele opgeving in de gaten houdt :)
De manen zijn absoluut een enorme verbetering, vindt het er vrij natuurlijk uitzien, echt goed gedaan!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 10:20

:D Ziet er leuk uit...moeten nog een hoop dingen veranderen maar dat komt in de loop van de tijd wel.

Als ik zie hoe ze paarden in games afbeelden (waar ze vaak de voorbenen ook als achterbenen hebben geplaatst :P ) dan vind ik dat van jou al behoorlijk op niveau.
De manen zijn al een stuk verbeterd...de nek/hals doen nog wat verstart aan,loopt nog niet lekker door in de rug.De beenzetting achter is ook nog niet optimaal.

Ben erg benieuwd naar je volgende project...zal iedere keer verbeteren +:)+ erg gaaf!!