Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hoefijzer schreef:Bedankt voor het commentaar dames
@ Lizz: Doorsturen naar edward durf ik niet.![]()
@ Mireille: Ik begrijp je commentaar. Ik vind het zelf ook niet 100% geslaagd. Het is een beetje een experiment voor mij zelf. Bij een tekening kan je met heel veel licht spelen. Als je bij 3d effe verft, valt het heel vlak. Dan zie je de details niet meer. Deze tint grijs is bijvoorbeeld donkerder gemengd dan bij de laatste arabier die ik heb gemaakt. Maar relatief gezien valt het lichter uit. Ik probeer dus een beetje het midden te vinden tussen meer verven en niet te veel verven. Nu heb ik ietsje te veel geverfd.
@xTinkertje: Deze gaat inderdaad te koop deze week. Dan kan ik weer nieuw schilders materiaal kopen. Mocht iemand interesse hebben dan moet je maar pb’en.
@hippo: Een nieuw hoofd zet je er op door te hakken en te zagen. Ik her sculp(modelleer, “klei”) een groot gedeelte van het model met een soort twee componenten klei die zelf droogt. Door het liften van de benen moesten bijvoorbeeld ook de hele schouder en achter heup opnieuw worden gesculpt voor de anatomisch juiste bespiering.
@Cyntje: Mee eens. Hij kijkt ook wat vredig. Hij mist iets spanning in het hoofd. Misschien is het stiekem meer wat ik graag wil zien dan wat ik zie.
Newtotilas schreef:WAUW, ook zin om eentje voor mij te maken, Haha.
Je moet hier veel van maken en verkopen, WAUW.
Op de laatste foto staat er nog paardje achter, ik wil graag alles zien !