Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Jaimyliefje schreef:Ooh wat hou ik hier toch van
Ik ben zelf weg van ellowyne wilde poppen, ik heb er dan ook één, en zou graag leren repainten. Ik heb altijd veel bewondering voor dit soort werk maar kan het zelf niet!
Gaaf hoor!
. Ik heb 1 keer een Ellowyne voor iemand gedaan, het gekke was, dat ik dacht dat dat vergeleken met Fashion Royalty zoveel makkelijker zou zijn. Immers groter en dan die enorme ogen, ik heb het gezicht er wel 5 keer opnieuw afgehaald voor ik tevreden was
. De beste manier om het te leren is gewoon door te beginnen
, mocht je tips nodig hebben, kun je me altijd PB-en!!!
(gebruik uiteraard ook nog dikkere erbij, maar heb nu helemaal mijn vaste merken en soorten )
. Het is een beetje 'modefotograafje spelen' voor volwassenen. Al spaar ik ze zelf in de doos dus de poppen in mijn eigen collectie pak ik niet eens uit
. Mijn repaints verkoop ik en zo is het dat ze dus al naar een grote verscheidenheid aan landen verhuisd zijn (Brazillie, Taiwan, Italie, Duitsland, Canada, Amerika, Engeland etc. etc.), ontzettend leuk want ik houd er ook hele leuke contacten aan over

(Zal heel terecht qua prijs ook wel niet te vergelijken zijn he?) 

Angelita schreef:Verander je ook de vorm van het gezicht (jukbeenderen, lippen, neus etc.) of is het ''alleen'' over schilderen?
Vraag het alleen uit interesse hoor. Ik vind je werk echt prachtig, wauw.

(alhoewel de remover voor de verf je neus behoorlijk prikkelt (zo niet high maakt)
)