Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elanor schreef:Leuk HD! Het is inderdaad een beetje grijzig, maar je hebt wel lekker een eigen plekje voor al je tekenspullen en da's toch heerlijk. Heb je wel een raampje in de buurt? Je lijkt nu wel wel heel erg tegen die muur aan te moeten kijken. Zijn die schilderijtjes in de hoek ook van jou? Die zien er heel 'anders' uit dan wat ik volgens mij normaal van jou op UK zie.

(of als je aan een strip gaat werken - storyboard daar)
hier ook een rommelkont, dus ben wel wat gewend bitje.......mijn dochter is er ook 1 en die heeft een briefje op haar deur gepakt met de tekst, als je deze kamer betreed struikel je

Nou is dit iets wat mijn opa mij 'leerde' toen ik 9 jaar was.. en ben ik er nu aan gewend
Geweldig van die kat overigens !!
Bij ons kan je ook geen glas onbewaakt laten staan.
(eentje drinkt zelfs cola als hij de kans krijgt
)
Dat schilderij met die bomen trok mij ook al, die gaan we vast nog wel af zien hier
Tot nu toe is alles zo netjes hier.. ik moet soms echt vanalles verschuiven voor ik een plekje heb waar ik kan werken
. Ik maakte vroeger ook vaak dat soort tafereeltjes...beekjes in het bos of boerenslootjes waarmee ik Rien Poortvliet probeerde na te doen. Leuk!
Ik heb eens een beginnerssetje gekocht bij Swaak in Utrecht, nou mn kwasten van de action zijn beter
dat werkt echt niet.
dus hij spoort gewoon niet helemaal.. Maar is wel erg lief
edit; hij heeft ook water met ammonia op
)
Rien Poortvliet ook
Vorige week zijn 'museum' bezocht.. (Hij schilderde gewoon met van gogh en rembrandt olieverf
) Allemaal versleten kwasten erbij, wel grappig om te zien 
Tijd voor een topicje? 
Krijg binnen 5 minuten last van m'n rug.

En een paar verdwaalde pruimen..
Oh, en tubes verf natuurlijk en mijn tekenmappen. Alle troep die er maar inpast en iets met tekenen/schilderen te maken heeft dus
(heb mijn houten ezel nog geprobeert die ik gebruik voor grote schilderijen maar hij paste net niet
)
En beneden vind ik het erg gezellig.
) 

, schetsboeken potloden een kist, foto's
en op

Meestal staat hij midden op zolder met wel één of ander doek erop:
Ik heb ook zon alles in één zolder