[TEK][WIP] Lady Gaga

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Linde_

Re: [TEK][WIP] Lady Gaga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:52

Als ik jou tekening nu zie, vind ik haar opeens best wel een mooie vrouw. Dit heb ik in het 'echt' (op tv) helemáál niet.
Ik vind het heel erg mooi worden, kan niet wachten op het eindresultaat!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 10:07

Ik herken Lady Gaga Er wel in, maar ze is veel mooier dan in het echt idd :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 11:02

oe gaaf...goedgelijkend! vind de zwarte make up ook erg mooi gemaakt zo die diepte bij het oog en de lichte bolling naar de wang

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:18

WOW! Wat is dat ontzettend mooi geworden zeg! Prachtig gedaan... :wow:

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 16:10

Ik vind dat je haar mooier maakt dan dat ze is haha. :P

Prachtige tekening, je techniek is duidelijk heel goed. :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:26

Dat wou ik inderdaad ook opmerken, je maakt ze veel mooier dan ze is (volgens mij dan, ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk). Voor de rest; knappe tekening. Alleen de neus, die vind ik een beetje raar. De lijn, vorm of grootte, ik kan het moeilijk zeggen, maar ik vind dat die niet helemaal in het plaatje past. Haar en lippen vind ik mooi getekend :)

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 23:35

Volgende keer als ik er weer mee verderga zal ik haar wel weer meer maken zoals ze is...wat lelijker ;).

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:22

wauw, mooi! je maakt haar idd mooier dan ze is, haha dat doe ik vaak als ik paarden teken..
herkenbare neus ook! :D

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 11:55

Mooiere mensen zijn ook makkelijker te tekenen. Ze hebben meestal symmetrische, flawless gezichten..dus makkelijker op papier te krijgen.
Als er dan ergens een kink in de kabel zit...ongelijke vorm wenkbrauwen, ongelijke grootte van de ogen, scheve mond, scheve neus en ga zo maar door moet je je daar toch wat beter op concentreren.. Dus dat zal ik ook nu iets beter moeten doen :).

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:03

Goede tekening! Wel is er anatomisch een en ander op aan te merken. Het (voor ons) linkeroog staat optisch wat te ver van de neusbrug en niet helemaal correct ten opzichte van het andere oog. Ook is de kaak naar mijn idee iets te bol. En ook op de hand is er een en ander aan te merken; hij is wat kort en de buiging van de vingers is niet helemaal correct. Ook vermoed ik dat de neus wat meer van onder getekend mocht worden dan hier het geval is en haar tanden zijn optisch ook net een beetje (te) groot. Wat misschien helpt is om de tekening wat meer te construeren dan één op één na te maken en ook een idee is om de tekening af en toe op de pc te scannen en dan te spiegelen of om direct met een spiegel te tekenen zodat je je niet teveel laat leiden door je vooropgezette idee van hoe een mens er uit zou moeten zien (en vaak gespiegeld ineens niet meer klopt). Probeer ook door haar make-up heen te tekenen en je daar dus niet teveel door te laten leiden omdat het geheel dan snel een onnatuurlijke uitstraling krijgt; ook hiervoor geldt dat je het beste een goede schets kunt construeren als je de anatomie nog niet feilloos onder de knie hebt.

Verder commentaar wacht ik nog even af tot je in een verder stadium bent. Al met al een nette tekening, maar werk aan het opzetten van een goede schets en de menselijke anatomie. Hopelijk kun je wat met mijn commentaar. Succes.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:39

Wow Pat, wat heb je dat mooi gedaan! Echt prachtig. :)
Erg gedetailleerd allemaal, die ogen, wimpers en mond etc. Super!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:03

wauw, ik vind hem echt ontzettend mooi!
je ziet direct dat het Lady Gaga is, prachtig!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:05

Héél mooi! Lijkt bijna een foto, prachtig. :D