Ik vind het jammer dat hij zo'n opvallende jas aan heeft, het is nu namelijk meer een jas met een hoofd dan een hoofd met een jas... verder wel knap gedaan!
Werecat
Geplaatst: 07-07-10 19:30
zo is ie mooi ja
Loiz
Geplaatst: 07-07-10 19:35
Erg knap! En zo te zien erg veel geduld met die ruitjes!
Ik vind het gezicht erg rond voordoen, en persoonlijk vind ik de mond op de originele foto mooier, geeft wat meer uitdrukking, net als de ogen trouwens. Het haar mag van mij ook wat minder statisch, het is nu zo recht overal. Ben geen fan van Justin Bieber, maar vind je tekenstijl erg fijn
chanelle14
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-10 21:03
Bedankt! Ik neem de tips mee voor de volgende keer, want wil nu eigenlijk niet meer zo veel veranderen aan de lippen, omdat het dan een gumzooitje word. De haren ga ik me nog een keer op richten als ik de rest van het lichaam af heb
woow super mooi, vooral die blouse, wat een werk zeg. Aan zijn houding is te zien, dat het justin bieber is. Maar zijn hoofd vind ik wat te rond en de lippen zijn te dik. Verder echt super knap, doe het je niet na
Ik heb de naam wel eens gehoord, maar ken deze jongen verder niet. Ik zou echt knettergek worden van die ruitjes. Stoer dat je ze toch bent geen tekenen, het geeft je tekening zeker een meerwaarde.
Je kunt proberen door de haren nog wat meer diepte te geven door met een scherp gesneden gum een paar highlights te zetten, of door met een kneedgum een paar glansplekken iets op te lichten.
kollee3
Geplaatst: 11-07-10 12:35
Zo wat knap! Wat heb jij een geduld en wat kan jij mooi tekenen. Ik kan hier uren naar kijken want ik snap niet hoe je dit doet!