Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmalouise schreef:Je vroeg nog of ik het shire model of het tinker model wilde, maar denk dat jij er meer kijk op hebt omdat jij meer ervaring hebt met het maken van de modellen.
Het tinkermodel daar zit natuurlijk wel meer "beweging" in wat ik wel leuk vind.
Maar kijk jij maar met wat je beter kan gebruiken.
Want mijn Bono was een flinke kerel, en tinkermodel is een wat ranker model als de shire, of je moet het ook meer body kunnen geven op de een of andere manier dat weet ik natuurlijk niet.
xDonja schreef:Bij ons hier in de Speelgoed winkel hebben ze een hobbypasta waarmee je idngen van kunststof kunt opvullenDie ga ik eens uitproberen, dan zou je paarden ook meer body kunnen geven
SanneLeoni schreef:Ja klopt! Ik custom wel vaker schleich paarden, alleen doe ik dat (nog) niet in opdracht, omdat ik daar
eerst voor mezelf wat meer op wil experimenteren
irmalouise schreef:SanneLeoni schreef:Ja klopt! Ik custom wel vaker schleich paarden, alleen doe ik dat (nog) niet in opdracht, omdat ik daar
eerst voor mezelf wat meer op wil experimenteren
Je mag het ook wel met die van mij proberen hoor![]()
.
Dan kun je het tinkermodel meer body geven, want die vind ik wel mooier van model, maar voor mijn bullebak iets te rank![]()