[DIGI][WIP] Opeens had ik weer zin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 15:36

http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... ter5-2.jpg
Detail:
Afbeelding

Weer wat verder! :)
Heb nog niet naar de ogen gekeken, wel de neus wat veranderd en hier en daar wat schaduwen veranderd en de manen gedaan, maar weet nog niet of ik daar tevreden over ben, vind het een beetje een zooitje denk ik(de manen) :=

Gracezellaa

Re: [DIGI][WIP] Opeens had ik weer zin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:45

Wauw, mooi hoor! Ik geloof niet dat ik je tips kan geven oid.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 20:26

Meteen maar weer een update!
Ik zit een beetje klem met het jukbeen, dus dat gaat nog veranderd worden en ook weet ik nog niet zeker of ik dat rond het oog nou zo geslaagd vind :=
Verder staat alles eigenlijk nog in de steigers :D
http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... ter511.jpg
Afbeelding
Ook moet ik even die haartjes bij het oog overnieuw doen, maar ik ben niet zo handig met die lagen, dus dan kan het ondertussen al niet meer op de onderste en moet het op die bovenste, maar dan zit er alweer haar voor, enz, enz :')

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 23:25

ik vind de manen juist mooi zo! oog ziet er ook helemaal niet gek uit denk dat dat vertekent omdat daar nu veel diepte/schaduw zit ivm de rest van het hoofd, ik denk dat dat helemaal goed komt als je verder gaat!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:55

Leuk paardje :)
Er is al het één en ander gezegd over de schets; daar ga ik toch ook nog even op inhaken ;) je bent nu met de invulling bezig van iets wat in opzet nog niet helemaal kloppend is; en dat is jammer denk ik, want dat gaat mooi :j
Je opzet is wat verwrongen; het neusje bekijk je van schuin voor, terwijl je het maanoog vanaf de zijkant bekijkt. Het andere oog zit anatomisch op een dusdanige manier aan het hoofd vast dat dat ook weer vanaf schuinvoor gezien wordt. Dat geeft een wat vertekend beeld en dat is in mijn ogen wat jammer; zeker gezien de leuke manier van afwerken/invullen...

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 13:24

Hmm, ja ik zie inderdaad wat je bedoeld, het was me zelf eigenlijk helemaal niet opgevallen :=
Maar ik denk dat dat nog wel te veranderen valt, ik ga zo meteen even kijken hoe ik dat ga veranderen. Bedankt!

Ik hoop het veer! Dankje :D

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:28

Ik zag dat je hem ook op WC hebt staan, maar hier reageren is toch makkelijker :P
Met een paard als voorbeeld zou de schets een stuk beter zijn geweest. maar toch knap dat je er zolang aan hebt kunnen werken.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 15:14

Ik snap ook echt helemaal niks van WC, maar ik denk dat het wel een goede plek is om tips te krijgen, dus dacht, ik probeer het gewoon haha :)
En bedankt trouwens, ik doe mijn best :))

Ik denk dat ik richting af aan het denken ben, wil nog even naar de veer en het kraaltje kijken.
Heb het oog wat aangepast, vind het beter, maar nog niet helemaal 100%, maar ik zit er aan te denken hem gewoon zo te laten. Heb ook het jukbeen aangepast, waar ik, gelukkig, wel blij mee ben nu.
Een kleine stap, maar als er nog tips te geven zijn, is dat nu, vandaar dat ik hem plaats :)
http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... 5112-1.jpg
Wel in een link, want hij is te groot en detail vond ik niet nodig nu, deze versie is ook gewoon 100%

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:16

Ik snap het wel, het is heel simpel :P
Alleen de taal is lastig :P Hhaha. ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat ik wil zeggen..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 18:56

Ja, ik snap wat je bedoeld, ik kan alles wel onder woorden brengen, maar of het allemaal grammaticaal klopt enz, dat weet ik ook niet hoor :=

Ok, bij deze verklaar ik hem af, als er geen tips meer komen :)
Of als ik niet opeens het idee krijg om er een achtergrond bij te maken of wat dan ook.
http://i694.photobucket.com/albums/vv30 ... 5112-2.jpg
Verkleind:
Afbeelding

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:03

wauw mooi

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:10

ik vind dat je toch ver gekomen bent ;-)

Probeer de volgende keer de lijnen net als bij de neusbrug en jukbeen wat minder hard te maken, vind het nu een beetje storend eigenlijk.
de neus had iets meet gedetaileerd mogen worden en probeer eerst wat beter de verhoudingen kloppend te maken voordat je gaat beginnen met kleuren :-)