MireilleTA watteh????Ik heb me suf gezocht naar het beste forum en het hier maar geknald. Dus please: vertel me wat TAG is...
Zilfstar schreef:MireilleTA watteh????Ik heb me suf gezocht naar het beste forum en het hier maar geknald. Dus please: vertel me wat TAG is...wat er voor je titel staat: [ART]
SophieFT schreef:Zilfstar schreef:MireilleTA watteh????Ik heb me suf gezocht naar het beste forum en het hier maar geknald. Dus please: vertel me wat TAG is...wat er voor je titel staat: [ART]Dank u!!!
Zilfstar schreef:evdpanne schreef:Stuk goedkoper dan deze variant : http://greendistance.nl/index.php?id=123Zo heeeee!!!!! Ha, gat in de markt ontdekt zo te zien. Hihi.Maar de tekst bewijst dus wel het nut hiervan.ik heb er zo eentje, zit heerlijk!het duurde wel een paar weken tot mijn kont genoeg gehard was om er een hele dag op te kunnen zitten
SophieFT schreef:wat een leuk idee!als ik een nieuw (of oud ) zadel op de kop kan tikken ga ik dat ook doen!Ow, heb ik nog wel voor je hoor Gaaf bedacht Zilfstar, als ik genoeg ruimte in huis zou hebben zou ik ook zoiets maken met mijn oude zadel!
Als iemand nog een oud zadel wil heb ik nog een bijna antiek dressuurzadel liggen, dus mocht iemand die willen hebben mag je die zo komen halen.
hestejente schreef:SophieFT schreef:wat een leuk idee!als ik een nieuw (of oud ) zadel op de kop kan tikken ga ik dat ook doen!Ow, heb ik nog wel voor je hoor Gaaf bedacht Zilfstar, als ik genoeg ruimte in huis zou hebben zou ik ook zoiets maken met mijn oude zadel!haha vp?
Bied maar Het heeft een heerlijk zachte zitting en is echt een comfortabel zadel Geschikt voor alle modellen bureaustoelonderstel