Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babe schreef:Dankjullie!
Ik heb het kleinste penseeltje wat ik kon vinden. nr 0.
Maar er zijn nog kleinere geloof ik. Als je in een tekenwinkel bent even vragen welke geschikt zijn voor acryl of olie en dan nr 0 pakken. Ideaal voor kleine stukken maar ik heb tot nu toe alles ermee gedaan. Behalve lucht en gras.
Wendy15 schreef:babe schreef:Dankjullie!
Ik heb het kleinste penseeltje wat ik kon vinden. nr 0.
Maar er zijn nog kleinere geloof ik. Als je in een tekenwinkel bent even vragen welke geschikt zijn voor acryl of olie en dan nr 0 pakken. Ideaal voor kleine stukken maar ik heb tot nu toe alles ermee gedaan. Behalve lucht en gras.
Tekenwinkel?Dát hebben we op Texel niet hoor
![]()
Heb een klein penseeltje, maar die is een beetje 'sprieterig' om het zo maar ff te noemen. Ben nog op zoek naar een fijn klein penseeltje voor details
Je schiet lekker op!
Fnanne schreef:Hou er rekening mee dat Uit de Kunst bedoeld is voor het plaatsen van onderbouwd commentaar waar de TS wat van kan leren.
highwaykind schreef:Ik heb net bij Van Beek online dunne kwastjes besteld (die versturen vast ook wel naar Texel)
Van Beek Kolinski voor olieverf (in 00 0 1 2 3 4 6 en 8 - allemaal erg dun)
Gras gaat goed Babe! Ik zou misschien nog wel wat veranderen aan de koe direct rechts naast het paard , wat meer schaduw onder het hoofd of zo (ik dacht namelijk even dat er een boos kijkende struisvogel uit het gras stak... neus van de koe zijn net twee boze oogjes?)