[SCH][!] Hanging

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [SCH] Hanging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 13:40

Dankje! nu je het zegt, ik denk dat ik wel weet welk stuk je bedoelt. Saw is goed in dat soort scenes bedenken, alleen jammer dat er vaak nogal wat emotie ontbreekt. :D

En ja hoor, PB komt er aan. :)

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:51

Iell. Ik wordt hier heel naar van, dus dat is iig gelukt.. Ik vraag me ook af wat hier wel niet achter zit als dit past bij je gevoel, ik kan me zo niet iets bedenken wat hetzelfde voelt als haken door je hoofd :P :+
Nee zonder gein, je hebt het wel heel mooi gemaakt :) Ik zou het niet in de kamer hangen omdat ik zou gaan kotsen ofzo, maar het is erg knap wat je gedaan hebt!
Die achtergrond spreekt me ook erg aan overigens.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 18:20

Bedankt voor de reactie! Achja, achter schilderijen zit heel vaak een verhaal, daardoor krijgen ze een eigen karakter. Eigenlijk is het wel positief om te horen dat mensen nieuwsgierig worden naar wat er achter zit. het is niet makkelijk om mensen aan het denken te zetten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:25

Bijzonder intrigerend schilderij. Er komt bij mij een gevoel boven van enorme frustratie, en vast gehouden worden door iets of iemand.

Dat het anatomisch niet correct is of niet helemaal klopt dat stoort me eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat dat het schilderij nog meer mee geeft.

In mijn huis hangen zou ik het niet, maar ik blijf er wel steeds weer naar kijken. Goed werk! :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:27

ik neem aan dat het de bedoeling is dat we de rillingen krijgen van deze tekening? :+
nou dat is je zeer zeker gelukt, hij is heel eng geworden ! :=

De overgang van haar naar nek vind ik niet echt netjes afgewerkt, maar verder echt
heel mooi gedaan, respect! +:)+

_lieff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:12

Aaaah snel naar beneden scrollen! :D
Ik vind hem ontzettend mooi gemaakt (voor zover ik heb gezien :D )
Maar ik kan er niet langer 4 secondennaar kijken.
Dit is weer eens iets anders dan een paard :D

Brrrrrrrrrr :Y)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:08

Ik vind het juist heel mooi om er langer naar te kijken, des te meer je ziet. Ik vind het een prachtig schilderij en wel iets om op te hangen. Alleen niet bestemd voor kleine kinderen, gelukkig heb ik die niet :P.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet een gothic, gewoon een normaal hollands meisje wat van horror houdt.
En wat ik inderdaad mis in Saw is emotie, behalve die gillende meiden dan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:36

Jeetje... Ben er een beetje stil van! Puntjes waar aan te werken valt zijn al door Elenor gegeven, verder vind ik 'm goed geslaagd voor wat je te weeg wilde brengen. Mooi kan ik 'm niet vinden, maar dat komt door wat je erop hebt gezet, niet hoe het is gemaakt.

Zoals anderen hier ook al, vraag ik me bij zo'n tekening/schilderij ook meestal af wáárom er voor zoiets gekozen wordt... En of er inderdaad niets ernstigs aan de hand is. Gelukkig las ik dat dat niet zo was, maar mijn nieuwsgierigheid is nu toch wel groot. Als je me je verhaal wilt PBen, graag.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 11:13

@Berdien: Dankje voor de reactie en fijn dat je er zo positief over denkt! Over dat vasthouden geworden door iets, heb je wel gelijk. :j Goed dat je 'in' mijn werk kan kijken!

@Bitje: Je hebt gelijk dat die overgang een beetje slordig is. Ik moet toegeven dat ik met die nek ook niet helemaal uit de voeten kwam. :+ verder bedankt!

@Lieff: Ik ben blij om te horen dat het op jou het effect had wat ik wilde bereiken :D

@Yv_: Je hebt Pb! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:36

d.m.v. creatieve uitingen kan je vaak gevoelens beter en extremer uiten, lekker is dat juist vind ik!

net effe over dat randje gaan wat je irl nooit zou doen :D

Kailey ook dit schilderij vind ik weer prachtig. Je bent ontzettend goed in 'triggeren' met je schilderijen +:)+
en ze spreken mij ontzettend aan, wellicht omdat ik 'verstopte' gevoelens er in herken :)

Als je ooit gaat schilderen voor de verkoop... dan wil ik een pb! :*

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:41

de manier waarop de haken er in steken kijk ik een beetje vreemd tegen aan, weet niet waarom. :D kleuren en overgangen vind ik er goed uit zien. Emotie zit er zeker in!

Linde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:13

Ik vind het een mooi schilderij, het is anders en gewoon goed uitgevoerd!

Wat mij gelijk opviel was niet zo zeer de schouder, maar de nek. boven de halsband is hij prima, maar daaronder klopt hij niet meer. Hij is veel te lang ;) Ik vind het echter niet storen, het heeft wel iets bijzonders! Er zit duidelijk emotie in en je hebt de kleuren goed gebruikt! :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 12:37

@Suze: Dankje! Ik geloof dat jij mij precies begrijpt! Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt. Eigenlijk staat met kunst ook gewoon een hele nieuwe wereld voor je open. :D En als mijn werk verkocht word, ben jij de eerste die het weet! Ik vind het fijn om te horen dat ze je zo aanspreken <3

@Fenna: Misschien dat de haken niet heel ruimtelijk zin, en iets harder zijn geschilderd dan de rest? Zou goed kunnen dat het daarom wat raar oogt. :j

@Linde_: Over die nek heb je gelijk, en dat komt omdat ik daar waar de borst hoort te beginnen, ben gestopt. Maar toen heb ik de overgang van achtergrond naar lichaam zo raar gemaakt dat het lijk alsof haar nek gewoon eindeloos doorgaat. Foutje. :=