Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rock schreef:Leuk! Ik moet zeggen dat ik nog maar een paar Harry Potter fics heb gelezen. Vind vooral de pairing Hermione/Snape echt zó gek

Rock schreef:Molly/Snape zie ik ook niet heel erg...
Moet zeggen dat ik voornamelijk ga voor pairings die of bestaan, of waarnaar gehint wordt... Andere opties kan ik soms ook nog wel begrijpen... Zo was ik bij CSI vooral fan van Grissom en Sara, maar ik heb ook wel eens Sara/Catherine geschreven

Ik lees maar één soort fanfic, van een bepaalde film. Omdat ik altijd heb gehoopt op een deel 2, die er dus nooit is gekomen. En vaak hebben andere mensen dezelfde fantasieën als mij
vind het geweldig die site! Ik heb nooit er zelf een geschreven, mede omdat ik dan denk dat het geweldig is en het er precies zo staat als ik dacht. Maar in werkelijkheid zijn het kromme zinnen en spelfouten waar je u tegen zegt
Ik weet niet waar ik geweest zou zijn zonder mijn beta's. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, maar da's best moeilijk als je net in een nieuw fandom begint...
(dan heb ik het dus met name over seks.
)

'
en die titels zorgen weer voor inspiratie
savasan schreef:Ik heb vroeger fanfics over Tokio Hotel gelezen Ik was 12
En de dingen die daar over worden geschreven zijn soms echt ziek, vooral twincest is erg populair
marsyl schreef:Slash schrijven ze op WZ ook vaak, maar daar vindt ik echt geen bal aan.. Ze schrijven heel vaak Sirius/Remus ..echt ieuw..
Heb niets tegen homo's hoor, laat dat even duidelijk zijn. Maar zoiets vindt ik..yuk..
lovelynutia schreef:lesilla schreef:Ik vond de fanfics van annash altijd zo super over orlando bloom
Lees graag fanfics, schrijven kan ik niet.
Die waren echt leuk ja!