Fanfics

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:40

Een deel van mijn fanfic staat op:
http://www.fanfiction.net/~lynnfox

Let wel op de rating (K = kiddies, T = teen, M = Mature)

Ik heb nog meer (en nog wat meer M dan) maar dat staat op de site van de link in m'n ff.net profiel.

Anoniem

Re: Fanfics

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:45

Toen viel het stil... iedereen zo geschrokken? :')

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:53

Rock schreef:
Leuk! Ik moet zeggen dat ik nog maar een paar Harry Potter fics heb gelezen. Vind vooral de pairing Hermione/Snape echt zó gek :')

En wat dacht je van Molly/Snape? :+ <3
Marsyl: Ik ben ermee bezig, maar ik loop een beetje vast op het moment... Ik heb wel een idee maar dan moeten ze eerst wat ouder zijn :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:59

Molly/Snape zie ik ook niet heel erg...

Moet zeggen dat ik voornamelijk ga voor pairings die of bestaan, of waarnaar gehint wordt... Andere opties kan ik soms ook nog wel begrijpen... Zo was ik bij CSI vooral fan van Grissom en Sara, maar ik heb ook wel eens Sara/Catherine geschreven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:08

Ik vind bij Harry Potter altijd leuk om Draco Hermione te lezen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:11

Draco Hermione... Hmmm... daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen :j

Weet je wat ik zelf altijd zo gek vind? Een fic teruglezen die je laaaang geleden hebt geschreven.. soms weet ik het zelf niet eens meer dat ik het geschreven had..

Zo heb je op een forum waar ik kwam een topic over 'goh ik heb een fic gelezen en hij ging hier en daar over maar ik kan hem niet meer vinden'. Sommige mensen zijn heel goed in het terugvinden... Toen kwam er een fic voorbij waarvan ik dacht; "Hee, wat een origineel plot, dat wil ik wel eens lezen, even wachten of iemand weet van wie het is!"

Was het dus van mezelf :')

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:14

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:31

Hihi ik heb net een fic van mezelf teruggelezen uit 2005 (wow, ik schrijf alweer ruim 5 jaar!!) en ik erger me kapot aan het vreemde plot, en nog veeeeel meer aan allerhande spelfouten, en het feit dat het in het Amerikaans geschreven is...

Ik studeer tegenwoordig Engels, dus als ik nu ergens 'neighbor' in plaats van 'neighbour' zie staan lopen de rillingen over m'n rug :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:46

Ja, ik ook. Ik ben/was bezig met een verhaal over het leven van Sirius Black. :)
Vanaf zijn geboorte, totdat hij in de boeken terrecht komt.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:47

Rock schreef:
Molly/Snape zie ik ook niet heel erg...

Moet zeggen dat ik voornamelijk ga voor pairings die of bestaan, of waarnaar gehint wordt... Andere opties kan ik soms ook nog wel begrijpen... Zo was ik bij CSI vooral fan van Grissom en Sara, maar ik heb ook wel eens Sara/Catherine geschreven :=

Heb ook al een Hermione/Snape gezien :+
Die vond ik niks :')

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:30

Slash schrijven ze op WZ ook vaak, maar daar vindt ik echt geen bal aan.. Ze schrijven heel vaak Sirius/Remus ..echt ieuw.. :+
Heb niets tegen homo's hoor, laat dat even duidelijk zijn. Maar zoiets vindt ik..yuk..

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:19

:) Ik lees maar één soort fanfic, van een bepaalde film. Omdat ik altijd heb gehoopt op een deel 2, die er dus nooit is gekomen. En vaak hebben andere mensen dezelfde fantasieën als mij :) vind het geweldig die site! Ik heb nooit er zelf een geschreven, mede omdat ik dan denk dat het geweldig is en het er precies zo staat als ik dacht. Maar in werkelijkheid zijn het kromme zinnen en spelfouten waar je u tegen zegt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:38

Daar heb je beta's voor :) Ik weet niet waar ik geweest zou zijn zonder mijn beta's. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, maar da's best moeilijk als je net in een nieuw fandom begint...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:42

Ik heb veel fanfics geschreven. Voornamelijk Lost, maar ook een aantal Prison Break. Ik deed het ook zodat er dingen konden gebeuren die in de series zelf toch nooit zouden gebeuren. :D (dan heb ik het dus met name over seks. :+ )
Inmiddels schrijf ik niet meer, al heb ik nog best veel ideetjes...

Rock, ik ga die van jou eens lezen als ik meer tijd heb, ben wel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:47

Ja inderdaad, op tv zal je -zolang de serie niet wordt uitgezonden op HBO- nooit écht seks-scenes zien :n

Ik heb er eentje voor Prison Break geschreven, over wat er door het hoofd van Veronica ging toen ze werd neergeschoten.

Ashes to Ashes
Hij is erg kort :j

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:20

FF-junkie present 8-)

Van schattig tot shocking ik lees ... bijna alles, vaak over boeken of TV shows.

Van HP is Draco/Hermoine is toch wel echt mijn favoriet (Eerder kwam ook Snape/Hermoine naar voren, sjah zitten best leuke tussen := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:05

Ik vind het heerlijk om wakker te worden met inspiratie :D '

Heb ineens titels voor hoofdstukken waarvan ik nog niet wist dat ik ze zou gaan schrijven :') en die titels zorgen weer voor inspiratie :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:24

Ik vond de fanfics van annash altijd zo super over orlando bloom

Lees graag fanfics, schrijven kan ik niet. :P

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:49

lesilla schreef:

Die waren echt leuk ja!

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 09:58

Ik heb vroeger fanfics over Tokio Hotel gelezen Ik was 12
En de dingen die daar over worden geschreven zijn soms echt ziek, vooral twincest is erg populair :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:01

savasan schreef:
Ik heb vroeger fanfics over Tokio Hotel gelezen Ik was 12
En de dingen die daar over worden geschreven zijn soms echt ziek, vooral twincest is erg populair :oo

Absurd dat soort dingen... Ik kan trouwens ook erg slecht tegen non-con fics (verkrachting dus). Ik snap eigenlijk ook niet goed wat er de lol van is om dat te schrijven. Hoogstens als het onderdeel is van een groter plot en het een nachtmerrie is of zo... maar dan nog sla ik zo'n hoofdstuk liever over.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:03

marsyl schreef:
Slash schrijven ze op WZ ook vaak, maar daar vindt ik echt geen bal aan.. Ze schrijven heel vaak Sirius/Remus ..echt ieuw.. :+
Heb niets tegen homo's hoor, laat dat even duidelijk zijn. Maar zoiets vindt ik..yuk..

Bleh, ja, daar ben ik ook niet echt fan van. Op DA zie je ook verschillende 'kunstzinnige' werken over Remus/Sirius. :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:30

lovelynutia schreef:
lesilla schreef:

Die waren echt leuk ja!

*meld zich*

Long time ago maar het komt echt van mij af. :+

Wel leuk om te zien dat er hier mensen zijn die zich dat nog steeds herinneren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:31

Dat geeft altijd wel een kick he? Als mensen het leuk vinden wat je schrijft :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:32

Ja, ik weet nog dat ik eens gevraagd heb of iedereen die het las wilde pb'en... en de pb's bleven maar komen!!! :+
Echt ongelooflijk was dat! Heel gaaf!