Thanks enne ...het is echt niet zo'n geduld werkje als velen denken. Als je eenmaal met iets begint, dan vliegt de tijd
Olster4ever schreef:gaje ook een paardenstal maken ;D?
Ja want in mijn droomhuis zitten ook 2 stallen
. Heb de voorwanden al af inclusief schuifsysteem
En heb zelf al van mijn oude laarzen een zadel gemaakt
Alleen ben ik door dit project erachter gekomen dat het handiger is om in delen aan mijn huis te gaan werken. Huis is anders +/- 1 x 1 meter en dan ligt meteen heel de woonkamer voor jaren vol en da's niet fijn
. Dus nu wil ik de vertrekken in losse delen gaan maken en deze dan in elkaar schuiven (als het ware). Nu nog even iemand vinden, die dat kan zagen en dan begin ik met ........de stallen
Woehoei, nog iemand, die poppenhuizen leuk vindt
Kjoetie: heb je het wel al geprobeerd? want ik ben er wel achter gekomen dat ik idd voor sommige dingen het geduld echt niet heb
. Bijv. handwerken, bbrrrrrrrrr
. Gelukkig heb je lijm om het rafelen tegen te gaan waardoor je niet hoeft te naaien. Probleem voor mij opgelost. En zo heeft ieder z'n ding, die hem wel / niet ligt
Zadeltje zou ik nu alweer anders maken want het is niet helemaal naar mijn zin en zo blijf je bezig
Heb nog geen foto's verder. Ja, ik zou die van het zadeltje en stalwanden kunnen maken maar ja..