[FB]voor of na, welke is mooier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Re: [TUT]voor of na, welke is mooier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:04

die consequenties moet ze waarschijnlijk ook nog leren, door het maken van fouten.

Je hoeft geen hand boven het hoofd te houden maar misschien vind zij het wel mooi en kun je met respect voor haar werk en mening een berichtje plaatsen.

13 is erg beïnvloedbaar, moeten wij nu met zijn alles haar een voorbeed geven wat haar kan vormen tot een onaardig iemand? Wat heeft dat voor nut (gewoon maar schreeuwen wat je ervan vind zonder enig respect).

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:09

Ik heb me nog geen moment de woorden in m'n mond genomen zoals : Ik vind het lelijk, Het ziet er niet uit, en dat soort dingen.
Dat doe jij nu.
Het gaat me er alleen om dat ik het feit dat ze 'nog maar' 13 is geen commentaar mag ontvangen. (Ik heb het echt niet alleen over TS, maar eigenlijk over heel veel mensen hier op bokt, die dit soort excuses geven, om geen hard 'commentaar' te hoeven ontvangen, en zo werkt het niet in mijn ogen (ik ben zelf ook nog maar 14 ;) ))

Maar voor TS: Probeer het netjes uit te knippen, en verder niet te blurren (of hoe noem je dat?) Ik denk dat ie dan al een stuk beter word! Succes, en veel bewerkplezier!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:18

jawel alleen als je het terug leest zijn de meeste reacties "ik vind het niet mooi" dat vind ik vervelend want wat kan en ts daar nou mee (ongeacht de leeftijd).

Ik heb ook nog een toevoeging, een mooie achtergrond (wolken, bos, strand, zee, etc).

edit, waarom hard commentaar geven uberhaupt, wat schiet je ermee op. De ts neemt het dan waarschjnlijk alleen maar nog minder snel aan.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:22

Ik heb het ook alleen over mezelf, ik lees zelf ook wel dat hier niet echt respectvol gereageert word, daar heb ik het ook niet over, en dat vind ik ook niet kunnen, daar gaat het mij helemaal niet om...

edit; tja. of iemand het aanneemt is zowiezo TS's keus, of het comment. nu hard is of niet..
edit;; I kdenk dat ik er maar mee ophoud. Beetje onnodig.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:24

haha oke misverstand, was geenpersoonlijke aanval naar jou.
Maar als je reageert, neem ik aan dat je dat met een bepaald doel doet, waarom zou je anders de moeite nemen om te typen? Zodat jeweer een extra post erbij hebt

xDefinetly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:25

LeonieL schreef:
Ik heb me nog geen moment de woorden in m'n mond genomen zoals : Ik vind het lelijk, Het ziet er niet uit, en dat soort dingen.
Dat doe jij nu.
Het gaat me er alleen om dat ik het feit dat ze 'nog maar' 13 is geen commentaar mag ontvangen. (Ik heb het echt niet alleen over TS, maar eigenlijk over heel veel mensen hier op bokt, die dit soort excuses geven, om geen hard 'commentaar' te hoeven ontvangen, en zo werkt het niet in mijn ogen (ik ben zelf ook nog maar 14 ;) ))

Maar voor TS: Probeer het netjes uit te knippen, en verder niet te blurren (of hoe noem je dat?) Ik denk dat ie dan al een stuk beter word! Succes, en veel bewerkplezier!

Leeftijd zegt inderdaad niet alles, dat ben ik met je eens. Maar als je deze leeftijd hebt plaats je iets op bokt om TIPS te krijgen, niet om te horen dat het niet mooi wordt gevonden.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:36

[UK] ->[FK]

Conrex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:29

De eerste is mooier omdat je bij de 2e het paard amper ziet!

Maar hoe langer je doorgaat met bewerken hoe mooier je stijl word!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:31

Dat is Zandigo van manege tuteburg toch?
God wat mis ik dat paard.
Ik ben een maandje geleden gestopt,
omdat ik een eigen pony heb,
maar ik mis 't wel verschikkelijk.

weer ontopic; ik vind de onberwerkte versie leuker,
omdat de andere zo wazig is maar de achtergrond is wel leuk