Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jaa heb het hele model met pastelkrijt gedaan, alleen de 1e laag, manen, sokken en neus heb ik met acrylverf gedaan! Op de foto lijkt hij een beetje bruin (komt denk ik door mijn oranje gordijnen
), maar hij is grijs gebleven hoor
Maak van de week wel ff een betere foto!
(ik ben erg perfectionistisch)
SanneLeoni schreef:Bedankt Jongens!![]()
@ xkelseyx;
Bedankt! en.. Ja, ik doe dit op aanvraag!
alleen beschilder ik het model wel op en in mijn eigen tijd, aangezien ik het met school soms ook best druk heb![]()
Meestal heb ik een model binnen ong. 3 weken af..
astriidj schreef:Wauw echt mooi!Ik zou dit echt niet aandurven, veel te bang dat ik ze verpest
Kun je ook een paardje naschilderen vanaf een foto?
Cyruss_ schreef:Ik zeg veel te goedkoop! Aangezien je er aan kan zien dat je er super druk mee bent geweest. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.
Anyway ik vind het er mooi uitzien. Heb er voor de rest de ballen verstand van XD
HorseyDude schreef:Persoonlijk gesproken vindt ik het zo zonde al dat overschilderen van Schleichs, als je ziet hoe duur ze nog zijn in de winkel...![]()
Maar aan de andere kant: als je het (heel) goed doet, kunnen er mooie dingen uitkomen...
Bonjoy schreef:HorseyDude schreef:Persoonlijk gesproken vindt ik het zo zonde al dat overschilderen van Schleichs, als je ziet hoe duur ze nog zijn in de winkel...![]()
Maar aan de andere kant: als je het (heel) goed doet, kunnen er mooie dingen uitkomen...
Modelpaarden als Breyer en Peter Stone worden ook overgeschilderd (Dit is nog populairder dan Schleich volgens mij) en die paarden zijn véél duurder
SanneLeoni schreef:nathasjaa schreef:De neus vind ik erg mooi gedaan!
Toch kriebelt het mij ook wel om een keer Schleich te gaan repainten. Alleen denk ik dat ik er niets van ga bakken ;p
Bedankt!![]()
Je moet het idd. gewoon een keer proberen!![]()
Als hij mislukt, kun je altijd de verf er weer afhalen en opnieuw beginnen!