Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elanor schreef:Goed concept, aan de ene kant snap je in één oogopslag wat er gebeurd en wat het betekent, terwijl er aan de andere kant heel veel dingen inzittend waar je over na kunt denken. De molens tussen de moskees, een scheiding door het ravijn, de 'invasie' van de gesluierder figuren en de schaar van Wilders natuurlijk.Ik vind het vooral leuk dat je de clou (schaar) zo in het hoekje hebt gezet, heel geniepig eigenlijk. Z'n duim vind ik wel erg groot, maar dat valt me pas op nu ik er langer naar kijk. Qua uitwerking vind ik er in vergelijking met je andere werk wel aan te zien dat je hem 'snel' hebt gemaakt als ik eerlijk ben, maar goed, dat is dan eenmaal zo.

?
.
Biieniie schreef:Ik ben nou niet helemaal anti-wilders maar ik vind de tekening ge-ni-aal!
Ondanks dat er wat dingetjes in zitten die niet helemaal kloppen, doe ik het je niet na en vind ik het erg knap!
Eefske schreef:Op zich niet. Maar als je toch noemt dat er 'wat dingetjes' zijn, lijkt het me voor de TS prettig te weten wat deze zijn. Het kunnen toch andere dingetjes zijn dan die al genoemd zijn? Of werd daar juist op gemikt?

Aurelle_ schreef:Wauw, jij hebt talent! Echt ontzettend goed bedacht, al die kleine dingetjes die je dubbelzinnig kunt opvatten en over na kunt denken. Als hij in de krant komt laat je het dan weten? Ik hoop het wel voor je!