[TEK] Mr. Kopvoddentax

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 13:06

Goed concept, aan de ene kant snap je in één oogopslag wat er gebeurd en wat het betekent, terwijl er aan de andere kant heel veel dingen inzittend waar je over na kunt denken. De molens tussen de moskees, een scheiding door het ravijn, de 'invasie' van de gesluierder figuren en de schaar van Wilders natuurlijk.Ik vind het vooral leuk dat je de clou (schaar) zo in het hoekje hebt gezet, heel geniepig eigenlijk. Z'n duim vind ik wel erg groot, maar dat valt me pas op nu ik er langer naar kijk. Qua uitwerking vind ik er in vergelijking met je andere werk wel aan te zien dat je hem 'snel' hebt gemaakt als ik eerlijk ben, maar goed, dat is dan eenmaal zo. :)

ShauniBef

Re: [TEK] Mr. Kopvoddentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:40

Hahaha ik vind hem fantastisch!

Alleen jammer van het touw idd!

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 11:23

elanor schreef:
Goed concept, aan de ene kant snap je in één oogopslag wat er gebeurd en wat het betekent, terwijl er aan de andere kant heel veel dingen inzittend waar je over na kunt denken. De molens tussen de moskees, een scheiding door het ravijn, de 'invasie' van de gesluierder figuren en de schaar van Wilders natuurlijk.Ik vind het vooral leuk dat je de clou (schaar) zo in het hoekje hebt gezet, heel geniepig eigenlijk. Z'n duim vind ik wel erg groot, maar dat valt me pas op nu ik er langer naar kijk. Qua uitwerking vind ik er in vergelijking met je andere werk wel aan te zien dat je hem 'snel' hebt gemaakt als ik eerlijk ben, maar goed, dat is dan eenmaal zo. :)

Dat ben ik ook helemaal met je eens, de uitwerking is slecht en kan veel beter. Ik ben niet zo'n goeie planner, dus soms maak ik dan dit soort dingen haha.
Inderdaad, zijn duim is gigantisch :oo

Bedankt voor de leuke reacties! Ik heb een reactie naar het NRC gestuurd. Met het motto van: Nee heb je, ja kun je krijgen :+

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:42

Zijn duim is toch gewoon zo groot omdat hij de hele dag dingen uit zijn duim zuigt O:) ?

Hij is erg gaaf Myra, je ziet meteen dat het Wilders is! Ook vind het heel gaaf dat je er zoveel verschillende taferelen in hebt verwerkt, daardoor blijf je kijken :) .

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:47

Rinske schreef:
Zijn duim is toch gewoon zo groot omdat hij de hele dag dingen uit zijn duim zuigt O:) ?.

Natuurlijk, dom van mij. :') :))

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:49

Ik vind hem echt super getekend.

Mijn complimenten hoor :j

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:02

Ik vind het briljant dat hij zo knipt dat hij zelf mee het ravijn in zal storten..
Lees: Geert Wilders veroorzaakt zijn eigen ondergang (?)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:17

Zijn quasi onschuldige blik, wat Eefske schrijft en het duidelijke politieke beeld wat je schept.
Je heb echt talent.

Probeer een harde lijn op de voorgrond.
Het moet schreeuwen "BEKIJK MIJ".
Het is een karikatuur, geen schilderij.

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:22

Ik ben nou niet helemaal anti-wilders maar ik vind de tekening ge-ni-aal!

Ondanks dat er wat dingetjes in zitten die niet helemaal kloppen, doe ik het je niet na en vind ik het erg knap!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:26

Biieniie schreef:
Ik ben nou niet helemaal anti-wilders maar ik vind de tekening ge-ni-aal!

Ondanks dat er wat dingetjes in zitten die niet helemaal kloppen, doe ik het je niet na en vind ik het erg knap!

Ik denk dat de TS er wel wat aan heeft als je ook noemt welke dingetjes er dan niet helemaal kloppen. :j

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:32

Eefske, dat is toch niet altijd nodig? TS en andere bokkers hebben al meermaals aangegeven wat er misschien niet 'klopt'. Biiniie geeft juist aan dat dze dat niet af vindt doen aan het totaalbeeld. :)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:37

Op zich niet. Maar als je toch noemt dat er 'wat dingetjes' zijn, lijkt het me voor de TS prettig te weten wat deze zijn. Het kunnen toch andere dingetjes zijn dan die al genoemd zijn? Of werd daar juist op gemikt?

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 22:50

Eefske schreef:
Op zich niet. Maar als je toch noemt dat er 'wat dingetjes' zijn, lijkt het me voor de TS prettig te weten wat deze zijn. Het kunnen toch andere dingetjes zijn dan die al genoemd zijn? Of werd daar juist op gemikt?

Het kan zeker iets anders zijn :j
Maar ik weet dat de tekening behoorlijk bagger gemaakt is, maar goed de reden daarvan had ik al verteld. Paar andere tekeningen die ik nog moet plaatsen heb ik een stuk geduldiger gemaakt, en daar zie je dan ook wel duidelijk verschil in :')

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:58

Wauw, jij hebt talent! Echt ontzettend goed bedacht, al die kleine dingetjes die je dubbelzinnig kunt opvatten en over na kunt denken. Als hij in de krant komt laat je het dan weten? Ik hoop het wel voor je!

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 23:00

Aurelle_ schreef:
Wauw, jij hebt talent! Echt ontzettend goed bedacht, al die kleine dingetjes die je dubbelzinnig kunt opvatten en over na kunt denken. Als hij in de krant komt laat je het dan weten? Ik hoop het wel voor je!

Ik heb hem voor de gein opgestuurd naar het NRC, met het motto "nee heb je, ja kun je krijgen". :P
Zou wel heel raar zijn als ze hem plaatsten hoor, ik zou het in ieder geval niet doen als krant. :)

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:04

Eefske schreef:
Ik vind het briljant dat hij zo knipt dat hij zelf mee het ravijn in zal storten..
Lees: Geert Wilders veroorzaakt zijn eigen ondergang (?)

Haha idd. Een 'zelfopoffering actie'. :=

Geweldig gemaakt! :D

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 23:06

Toekie schreef:
[
Haha idd. Een 'zelfopoffering actie'. :=

De appel valt niet ver van de boom... := :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 22:58

Nog wat gehoord van de krant? :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 23:25

Mooi gedaan hoor. Tuurlijk die puntjes die aangekaart worden die niet kloppen hadden wat beter gekund maar voor ''ff vlug'' is het erg netjes. De gedachten erachter zijn erg goed weergegeven. Mooi!