Rock: Erg leuk gedaan, ik vind het alleen jammer dat er geen grond te zien is en de boom dus uit het niets tevoorschijn komt. 20 euro.
Kyno: 7,50
Waarom slaat iedereen mijn tekening over?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb geen flauw idee wat een digitaal werk kost maar ik vind hem wel super gemaakt !
verder top gedaan 25 Euro
probeer de zachte delen van het hoofd ook echt zacht te houden zoals de haren achter de kaaklijn en het neusje. ook zijn de verhoudingen nog niet optimaal (Neus ) hmm... moeilijk om te taxeren maar 10 Euro zou wel op zijn plaats zijn.

... €7,50 ongeveer
Hier en daar nog wat slordig, 20,-
Heerlijke kleuren en een hele fijne sfeer. 35,-
Je bent goed op weg met die haren, lijkt me erg lastig. Het is nog niet helemaal wat het zijn moet, maar ik vind het toch erg knap! 15,- 
€15,-
€50,-

€205
)
€40
€30
€25
15,- Ik herken je tekening meteen, je hebt een hele leuke eige stijl. Denk wel aan je manen, dit lijkt een geheel.
40,- Vindt dit een van je leukste tekeningen. Heel mooi getekend. Mooi gedetailleerd, Super!
20,- Beetje krasserig, maar zeker niet lelijk. Probeer eer lagen te gebruiken!
70,- Wouw mooi! Leuke schaduwen en highlights. Mooi gedaan!
60,- Ook al zo mooi! mooi gedaan, zie verder niet echt iets wat mis is
10,- ik vindt hem mooi ingekleurd, maar hij lijkt rood, wat natuurlijk niet kan. Probeer meer kleuren e gebruiken
65,- Mooi! ik vindt hem mooi gemaakt, mooie kleuren. Ik zou hem zo aan de muur hangen!
20,- Leuk ingeleurd, maar jammer van de harde schaduwen en aders anders zou hij vlot 15,- meer waard zijn!
40,- ik vondt je hond mooier, maar deze mag er zeker zijn!
25,- Mooi! hele apparte kleuren alleen wat weinig voor zon groot vel
15,- Minder mooi, maar hij mag er zijn
De vinnen van deze vis lijken uit haren te bestaan niet echt uit een vin zoals op de bovenste. 15 euro. ).
25,- Mooie kleuren, maar niet mijn smaak
40,- Wouw mooi !
Je gaat echt vooruit!
15, beetje krasserig en kleine ogen, verder wel genoeg diepte
Er mogen naar mijn idee wel wat meer details in, maar voor nu 15

ik denk dat dit een leuke prent is voor aan de muur. 25 euro.
hoe groot is deze? 50 euro op A4.
ik zou bij een volgend werk wat meer opletten in welke richting je tekent. Nu krijg je wat vreemde vlakwerking doordat je met de haren meetekent maar dat erg prominent laat zijn. 15 euro.
knap gedaan met al die haren! De blik in de ogen vind ik wat vreemd... 25 euro.