[FOTO] In een oogwenk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 07:34

Romytjuuh schreef:
Hmm... Ik vind het opzich een mooi verzonnen thema.
Ook een mooi model, maar vind het niet echt goed uitgewerkt, ook het scherpstellen is niet echt gelukt, jammer want het model heeft juist van die mooie ogen!

Zou je je mening beter kunnen onderbouwen? Wat is niet goed uitgewerkt? En waarom is het scherpstellen niet goed gelukt? :)

[***] schreef:
Graag reacties op de bewerkingen, en niet op de foto's.. Die heb ik al eerder in het topic gehad, ik ben nu benieuwd naar reacties op de bewerkingen. :D

Gelieve geen reacties in de trant van 'Ik vind ze allemaal niet mooi'. Prima als je de bewerkingen niet mooi vind, maar reageer dan niet, of onderbouw het en geef tips. ;)

En.. Zouden jullie de opmerkingen over de make-up achterwege kunnen laten? Ik heb hier al op gereageerd. We hebben dit gewoon met echte mascara en water gedaan. Als mijn mascara uitgelopen is, ziet het er ook zo uit. Ik ben géén visagist en ik kan er nu niks meer aan veranderen.. Als iemand dat wel kan hoor ik 't graag. ;) De blikken van het model hetzelfde, dit meisje is geen echt model maar gewoon mijn buurmeisje, ze had dit ook nog nooit eerder gedaan. ;) Ook dit kan niet meer veranderd worden..
Laatst bijgewerkt door Springruit06 op 29-03-10 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 07:36

Kasmir schreef:
Ik vind bij zulke 'heftige' beelden de kleuren ook heftiger mogen. Je kleuren zijn vrij braaf, niet teveel contrast waardoor ze wat zachts krijgen. En ik vind het met de make-up en de gezichtsuitdrukking een vrij 'harde' foto. Ofwel, met zulke dramatische foto's mag je imo die drama best wel versterken met wat dramatischere kleuren. Ik heb de foto ook iets verscherpt om die 'zachtheid' weg te halen uit het beeld.

Ik zou er eerder zoiets van maken denk ik (ik zou er nog wat beter mijn best op doen xD Maar het gaat om het idee).
http://i43.tinypic.com/xdia3c.png

Dankjewel voor je reactie. Ik heb wel degelijk het contrast verhoogd, maar inderdaad niet zo erg als jij het als voorbeeld hebt gedaan. Ik heb dit zo gedaan om de 'hardheid' van de foto juist weer iets te 'verzachten'.

Wat vinden jullie? :o