Romytjuuh schreef:Hmm... Ik vind het opzich een mooi verzonnen thema.
Ook een mooi model, maar vind het niet echt goed uitgewerkt, ook het scherpstellen is niet echt gelukt, jammer want het model heeft juist van die mooie ogen!
Zou je je mening beter kunnen onderbouwen? Wat is niet goed uitgewerkt? En waarom is het scherpstellen niet goed gelukt?

[***] schreef:Graag reacties op de bewerkingen, en niet op de foto's.. Die heb ik al eerder in het topic gehad, ik ben nu benieuwd naar reacties op de bewerkingen.![]()
Gelieve geen reacties in de trant van 'Ik vind ze allemaal niet mooi'. Prima als je de bewerkingen niet mooi vind, maar reageer dan niet, of onderbouw het en geef tips.![]()
En.. Zouden jullie de opmerkingen over de make-up achterwege kunnen laten? Ik heb hier al op gereageerd. We hebben dit gewoon met echte mascara en water gedaan. Als mijn mascara uitgelopen is, ziet het er ook zo uit. Ik ben géén visagist en ik kan er nu niks meer aan veranderen.. Als iemand dat wel kan hoor ik 't graag.
De blikken van het model hetzelfde, dit meisje is geen echt model maar gewoon mijn buurmeisje, ze had dit ook nog nooit eerder gedaan.
Ook dit kan niet meer veranderd worden..