Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Logisch dus dat je dat niet wist. Ik weet niet of ik snel nog een schilderij zal maken. Ik vind het heel leuk. Maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten... In dit schilderij zit 40 tot 50 uur werk. Maar Anneloes heeft een lekker bekkie, dus wie weet. Malenka schreef:Dank je. Ik heb er ook geen verstand van hoor. Ik doe ook maar wat. Maar ik vind het wel leuk dat je de uitdrukking zo goed vind. Dat is immers waar het uiteindelijk allemaal om draait. Als die niet goed is dan kan het schilderij technisch nog zo goed zijn maar`dan heeft die 'het' niet.
Je kunt goed schilderen
nee, zonder gekheid; ik houd inderdaad van warme kleuren, maar daar komt het niet door dat het in het schilderij is gekomen. Ik verzin dat soort dingen niet. Die doe ik als vanzelf. je begint met een klodder verf op het doek en langzaam aan groeit een schilderij gewoon. de kleuren komen dan ook als vanzelf. Klinkt misschien een beetje gek, maar er is dus niet over nagedacht. Het is op gevoel gedaan.
Niks meer aan doen hij is perfect er zit ook een mooie scherpte diepte in lijkt het wel door de wazigere achtergrond en het scherpe onderwerp.