Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
LeonieL schreef:Ik vind het zo wel goed. want bij dat hertje is prima tezien hoe alles in elkaar steekt. En als je standaard foto's wil kan je die ook in de centrale topics vragen. Daar is zo'n topic niet voor nodig vind ik.
bitje: Goed hoor. dat hoofd, erg knap (daar zit ik nu mee te worstelen)

En wie het leuk vind om hieraan mee te doen en eens een nieuwe uitdaging te proberen is van harte welkom
Daarbij ben ik afhankelijk van wat bokkers mij toesturen wat hier gebruikt mag worden 
, ik denk idd dat er dan veel meer mensen mee zullen doen, en dat is alleen maar leuk natuurlijk.
highwaykind schreef:Topic verpesten??
Ik geef alleen mijn mening (en als anderen het met me eens zijn is dat meteen ook een tip voor de volgende foto's).
Maar goed, lezen en openstaan voor andere meningen dan de jouwe blijkt moeilijk.. succes ermee. Ik heb wel wat beters te doen.
Dit zijn duidelijke foto's, met onderwerpen die nog niet zijn langsgekomen. Als jij betere foto's denkt te hebben ben je van harte welkom om die te sturen

. Maar ik ben blij dat de foto's niet werken in de beginpost want ik ben echt fobisch voor spinnen, hoop ook dat niemand de foto kiest of dat mensen die hem wel kiezen zo vriendelijk willen zijn hun tekening in een linkje te plaatsen anders kan kan ik echt niet meer in het topic kijken, klinkt misschien overdreven maar is helaas echt zo
.
)
. 
Ook bang voor plaatjes van spinnen zelfs?
Maar een tekening is niet eng joh! 

.
.
.
, vind die dingen zo verschrikkelijk eng. IcePrincess schreef:Zo moet het niet natuurlijk, zo die ik het gewoon.
Verbaasde me er eigenlijk over dat je hem hier op een zelfde manier aanpakt terwijl ik bij je eerdere tekeningen een andere werkwijze zag.
Niet dat ik zelf altijd op dezelfde manier werk, vaak maak ik eerst een lijntekening maar doe dat eigenlijk steeds minder, blijf het vooral bij paarden nog wel doen, zal gewoonte zijn denk ik.
En Wendy, ja het is echt zo erg, zelfs plaatjes kan ik gewoon niet naar kijken, vind die dingen zo verschrikkelijk eng.

whaha! dacht dat ik al erg was met mijn bloed (even off-topic)
.
.