[GAME] Allemaal dezelfde foto natekenen deel 11!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:09

Je kan mensen ook gewoon laten stemmen in een poll op verschillende mogelijke foto's.
Doe ik met het bokt boekenclubje ook. Meeste stemmen gelden, werkt perfect, en de kans dat het topic niet weer dood valt omdat er niet getekend wordt is een stuk kleiner.

Ik ben erg voor afwisseling en 'eens wat anders', maar dan wel iets dat goed te tekenen is.. (spin of hert zou wel iets zijn wat ik zou tekenen als de houding/positie wat interessanter was). Zo'n toevallige foto kan ik via Google ook wel vinden als ik gewoon wat voor me uit wil kliederen.

Maar goed, ik zie wel wat er voorbij komt, misschien denken anderen er anders over.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:10

LeonieL schreef:
Ik vind het zo wel goed. want bij dat hertje is prima tezien hoe alles in elkaar steekt. En als je standaard foto's wil kan je die ook in de centrale topics vragen. Daar is zo'n topic niet voor nodig vind ik.

bitje: Goed hoor. dat hoofd, erg knap (daar zit ik nu mee te worstelen :D )

Dáár gaat het om idd :D
Er is al een centraal topic met paardenfoto's. Er is al een centraaltopic met huisdierfoto's. Wie dat leuk vind kan daar een heleboel mooie foto's vinden :D En wie het leuk vind om hieraan mee te doen en eens een nieuwe uitdaging te proberen is van harte welkom :D

Wendy15

Re: [GAME] Allemaal dezelfde foto natekenen deel 11!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:11

Highwaykind: Dit topic heeft al een hele tijd zonder problemen gelopen.. Het is opgesteld in overleg met de modjes.. De meeste mensen vinden het leuk. Als je problemen hebt, wil je dan aub verder niet het topic verpesten? :) Daarbij ben ik afhankelijk van wat bokkers mij toesturen wat hier gebruikt mag worden ;)

Nu weer ONtopic aub :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:12

LeonieL schreef:
bitje: Goed hoor. dat hoofd, erg knap (daar zit ik nu mee te worstelen :D )

haha, ja dat hoofd, daar moest ik ook even mee knokken :j

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:13

Ja, maar daarom dacht ik juist dat het leuk zou zijn om 1 'standaard' foto te plaatsen en 1 uitdaging. Dan kunnen ook degenen mee doen die het wel leuk vinden om de verschillende stijlen etc. te zien, maar liever wel een beetje een 'normale' foto willen hebben. Het idee van Highwaykind lijkt me ook erg goed :) , ik denk idd dat er dan veel meer mensen mee zullen doen, en dat is alleen maar leuk natuurlijk.

Jammer dat zo'n idee gelijk wordt weggegooid. Volgens mij gaat dit topic namelijk meer om het zien van verschillende stijlen.
Maar dan wacht ik de volgende topics even af. :)

Ziet er goed uit Bitje!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:14

Topic verpesten??

Ik geef alleen mijn mening (en als anderen het met me eens zijn is dat meteen ook een tip voor de volgende foto's).
Maar goed, lezen en openstaan voor andere meningen dan de jouwe blijkt moeilijk.. succes ermee. Ik heb wel wat beters te doen.
:wave:

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:14

Er zijn elke maand andere foto's ;) Dus misschien zit er de ene maand wél wat voor je bij en de andere niet :) Smaken verschillen, dat hou je toch ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:15

highwaykind schreef:
Topic verpesten??

Ik geef alleen mijn mening (en als anderen het met me eens zijn is dat meteen ook een tip voor de volgende foto's).
Maar goed, lezen en openstaan voor andere meningen dan de jouwe blijkt moeilijk.. succes ermee. Ik heb wel wat beters te doen.
:wave:

Zoals ik al zei.. Ik ben ook afhankelijk van de foto's die ik toegestuurd krijg.. Ik heb niet veel foto's meer, vandaar ook mijn oproepje ;) Dit zijn duidelijke foto's, met onderwerpen die nog niet zijn langsgekomen. Als jij betere foto's denkt te hebben ben je van harte welkom om die te sturen ;)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:26

Leuk idee :D
Ik ga waarschijnlijk met het hertje een poging doen.

Heb zelf nog een heleboel foto's van struisvogels enz. Zal ze je wel ff sturen. Maar het zijn er best wel veel.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:33

Ik vind de foto van het hertje helemaal geweldig dus ben er ook meteen aan begonnen := . Maar ik ben blij dat de foto's niet werken in de beginpost want ik ben echt fobisch voor spinnen, hoop ook dat niemand de foto kiest of dat mensen die hem wel kiezen zo vriendelijk willen zijn hun tekening in een linkje te plaatsen anders kan kan ik echt niet meer in het topic kijken, klinkt misschien overdreven maar is helaas echt zo :o .

Afbeelding
Van links naar rechts: eerst de vorm neergezet, daarna kleuren (lijf bleek lang dus een stuk ingekort), basiskleuren geblend (had het linkse pootje schuiner gezet maar ga die toch maar weer terug zetten := )

Pose lijkt trouwens wel op een tekening die ik al eerder van een paard heb gemaakt :)) .

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 14:35

Leuk dat je meedoet IP!! :D
Niet meer op de eerste pagina kijken dus? := Ook bang voor plaatjes van spinnen zelfs? :oo Maar een tekening is niet eng joh! :D
Gaaf om zo stap voor stap te zien hoe je je tekening opbouwt! :j

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:37

Wauw word mooi dames.
Erg leuk om de tekening opbouw ook te zien, errug knap.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:42

weer een stukje verder :')
Afbeelding

waauuw IP!! (thnx ik had je voorbeelden even nodig, oh zo moet het dus _O- )

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:44

Bitje: Jij gat zo onzettend goed met het digitale tekenen.
Ik wil dat ook (maar ik durf daar nu niet me te tekenen, want bij elke streep die ik zet kmen er ontzettend dikke krassen. Maar ik wil dit hertje zowel traditioneel als digitaal gaan proberen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:46

Zo moet het niet natuurlijk, zo die ik het gewoon :+ .

Verbaasde me er eigenlijk over dat je hem hier op een zelfde manier aanpakt terwijl ik bij je eerdere tekeningen een andere werkwijze zag :) .
Niet dat ik zelf altijd op dezelfde manier werk, vaak maak ik eerst een lijntekening maar doe dat eigenlijk steeds minder, blijf het vooral bij paarden nog wel doen, zal gewoonte zijn denk ik :') .

En Wendy, ja het is echt zo erg, zelfs plaatjes kan ik gewoon niet naar kijken :\ , vind die dingen zo verschrikkelijk eng.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:49

Wow bitje die is mooi!

IP; Je bent niet de enige hoor. Bij een klein spinnetje gil ik al moord brand. :\

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:49

IcePrincess schreef:
Zo moet het niet natuurlijk, zo die ik het gewoon :+ .

Verbaasde me er eigenlijk over dat je hem hier op een zelfde manier aanpakt terwijl ik bij je eerdere tekeningen een andere werkwijze zag :) .
Niet dat ik zelf altijd op dezelfde manier werk, vaak maak ik eerst een lijntekening maar doe dat eigenlijk steeds minder, blijf het vooral bij paarden nog wel doen, zal gewoonte zijn denk ik :') .

En Wendy, ja het is echt zo erg, zelfs plaatjes kan ik gewoon niet naar kijken :\ , vind die dingen zo verschrikkelijk eng.

hhaaha,, ja soms wil je wel eens wat anders proberen, heb dat ding nog maar net dus wou even kijken hoe het zou wou :D
en die spin? alleen al dat plaatje :') whaha! dacht dat ik al erg was met mijn bloed (even off-topic) :')

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:52

Leuk dat het topic weer open is. Ik sla denk wel een maand over. De foto's spreken mij niet zo aan. Volgende maand een nieuwe kans :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:27

klaar :D teminste....wat zal ik nog kunnen veranderen?
:D
Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:31

Bitje; Kan aan mijn smaak liggen. Maar ik vind hem vergeleken met de foto een beetje donker. Maar verder vind ik hem erg knap!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:36

ik vind hem nog niet af, de losse haartjes komen erg schetserig over en ook het oog en de kop lijkt niet af, alsof het alleen nog de onderlagen zijn, zelfde met de pootjes.
je bent wel ontzettend op de goede weg hoor, maar ik vind hem nog niet afgewerkt..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:36

lovesfacheux schreef:
Bitje; Kan aan mijn smaak liggen. Maar ik vind hem vergeleken met de foto een beetje donker. Maar verder vind ik hem erg knap!

klopt, ik heb een donkere achtergrond gedaan, ach ... maakt ook niet uit, hij lijkt ook voor geen meter, haha
volgende x beter :')

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:41

dowski: ik zal het nog even veranderen :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:52

zo een beetje beter? :)
Afbeelding

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 15:54

de vlekjes liggen er nog echt op, het witte heeft wel een haarstructuur maar het bruine niet, als je de hele vacht structuur geeft zullen de vlekjes er ook meer bij horen :) .
Probeer iets meer tijd te steken in je tekening, het ziet er nu heel afgeraffeld uit terwijl je juist zo goed begon ;) .